۰
امام جمعه خاش:

تقويت حوزه حمل و نقل سبب سرمايه گذاري و رونق اقتصادي در سيستان و بلوچستان مي شود/ فعالیت راهداران یک کار عبادی و جهادی است

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: تقويت حوزه حمل و نقل سبب سرمايه گذاري و رونق اقتصادي در سيستان و بلوچستان مي شود و راهداران حافظان امنیت در جاده ها هستند.
تقويت حوزه حمل و نقل سبب سرمايه گذاري و رونق اقتصادي در سيستان و بلوچستان مي شود/ فعالیت راهداران یک کار عبادی و جهادی  است
به گزارش  تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در دیدار با عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای خاش به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛ اظهار كرد: فعالیت رانندگان با توجه به خدمات وسیع آنان به مردم، تاثیر مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دارد و لذا بايد دولت به اين قشر از جامعه توجه ويژه اي داشته باشد.

وي با بيان اينكه رانندگان امانت دار کالاهای مردم هستند، تصريح كرد: رانندگان بايد  در راستاي حفظ و نگهداری و تحویل به موقع كالاهاي كه در اختیار آنان قرار می گیرد، تلاش كنند.

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه بخش حمل و نقل و راهداری دو مسئله خیلی حساس از جهات مختلف در اقتصاد کشور و استان سيستان و بلوچستان است، گفت:  وجود راه های ارتباطی مناسبت و استاندارد و تامین زیرساخت های این بخش و تقویت حوزه حمل و نقل یکی از سرمایه گذاری ها در جهت رونق اقتصادی و توسعه سيستان و بلوچستان است.


 
امام جمعه شهرستان خاش افزود: فعالیت راهداران یک کار عبادی و جهادی  است و جهت رفع موانع و مشکلات راهداری باید به صورت گروهی و با اتحاد و یکدلی و برنامه ریزی منسجم صورت گیرد.

وي خاطرنشان كرد: راه ها سرمایه ملی هستند و لذا تلاش راهداران و وظیفه اصلی آنان صیانت از این سرمایه های ملی است.

حجت الاسلام دهقان اذعان كرد: حمل و نقل نقش بسیار مهمی در چرخه اقتصاد دارد و  اگر حمل و نقل با کمترین آسیبی مواجه شود همه چرخه دچار آسیب خواهد شد.


 
وي با بيان اينكه جایگاه حمل و نقل همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، اظهار كرد: جامعه نیازمند حمل و نقل جاده‌ای است علاوه بر این ثابت کرده که در حوزه‌های اجتماعی و ارزشی نیز توانسته و می‌تواند نقش‌آفرین باشد.


 
گفتني است؛ به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برنامه هاي متنوعي همچون غبارروبي گلزار شهدا، ديدار عوامل راهداري با فرماندار، تجليل از عوامل راهداري نمونه و توزيع كلاه ايمني در اين شهرستان برگزار شده است.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 451128
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *