با حضور 10 تيم؛

تيم "نوروز" قهرمان مسابقات فوتسال جام"9دي" در شهرستان خاش شد/ اجراي بيش ۱۰۰ ويژه برنامه ورزشي هفته بصيرت در اين شهرستان

3 دی 1396 ساعت 8:00

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: تيم "نوروز" قهرمان مسابقات فوتسال جام"9دي" در شهرستان خاش شد و اين مرحله از مسابقات با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.


 مسافر شهنوازي در حاشيه مسابقات فوتسال به مناسبت هفته بصيرت و ميثاق امت با ولايت، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: مسابقات فوتسال مدارس شهرستان خاش جام 9 دي و هفته بصيرت در سالن 22 بهمن اين شهرستان برگزار شد.

وي با بيان اينكه در اين رقابت ها 10 تيم از مدارس سطح شهرستان خاش حضور داشتند، تصريح كرد: اين رقابت ها با معرفی تیم برتر پس از چند روز رقابت داغ و پر هیجان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

شهنوازي گفت: در مرحله نیمه نهایی رقابت ها تيم "نوروز الف"با شکست رقیب سر سخت خود به قهرمانی رقابت ها دست پيدا كرد و پس از این تیم نیز « منتخب دبیران » و « الله آباد» در رده های دوم و سوم ایستادند.

وي با بيان اينكه به مناسبت هفته بصيرت ويژه برنامه هاي ورزشي بسيار زيادي برنامه ريزي شده است، افزود: مسابقات ورزشی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به انجام می رسد و خوشبختانه در شهرستان خاش به این مهم به خوبی توجه می شود.

رئيس اداره ورزش و جوانان هدف از اجراي اين مسابقات ايجاد روحيه نشاط و ترغيب جوانان به انجام دادن ورزش ها، فعاليت هاي مناسب دانست و اذعان كرد: دين مبين اسلام به سلامت جسم و جان اهمیت فراوان داده و رهبر انقلاب نيز ورزش، تهذیب و تحصیل را سه مولفه پیشرفت فکری و علمی جوانان قرار دادند.

وي اظهار كرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در بين جوانان و در جهت تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط و ترغيب اين قشر از جامعه به انجام دادن ورزش ها، فعاليت هاي مناسب است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451129

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451129/تيم-نوروز-قهرمان-مسابقات-فوتسال-جام-9دي-شهرستان-خاش-اجراي-بيش-۱۰۰-ويژه-برنامه-ورزشي-هفته-بصيرت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir