۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ايران اسلامي در اوج اقتدار و سربلندي است/ حماسه 9 دی از مظاهر قدرت جمهوری اسلامی است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: ايران اسلامي در اوج اقتدار و سربلندي است و دشمنان از اين مسئله مايوس و نااميد هستند.
ايران اسلامي در اوج اقتدار و سربلندي است/ حماسه 9 دی از مظاهر قدرت جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه انسان بايد همواره شكر نعمت خود را به جا بياورد، اظهار كرد: شكر گذاري يك وظيفه الهي است و براي رسيدن به تقواي الهي يكي از مهمترين مسائل شكر نعمت است كه هم سبب افزايش نعمت نيز مي شود.

وي تصريح كرد: انسان هاي نمازگزار بايد ترك محرمات و انجام واجبات را سرلوحه زندگي و كار خود قرار دهند تا به رستگاري و تقرب الي الله برسند.

مولوي شهنوازي با اشاره به 9 دي و هفته بصيرت و ميثاق امت با ولايت، گفت: حماسه عظيم و مردمي 9 دي ميخ آخر بر تابوت فتنه گران داخلي و خارجي بود.

وي افزود: در 9 دي ملت ايران اسلامي به نداي مقام معظم رهبري لبيك گفتند و نگذاشتند فتنه گران به اهداف پليد و زشت خود دست پيدا كنند و براي هميشه پاسخ محكمي به فتنه گران و استكبار جهاني دادند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: حماسه مردمي و بزرگ 9 دي از بصيرت و آگاهي ملت ايران اسلامي در اين روز بي بصيرتي بعضي از خواص به نمايش گذاشته شد و انتخابات سال 88 در تاريخ ايران اسلامي بي نظير بود به نحوي كه بيش از 40 ميليون از ملت با بصيرت و هميشه در صحنه ايران در آن شركت كردند.

مولوي شهنوازي با اشاره به مسئله گران شدن بنزين، افزود: دولت درحالی مي خواهد كه بنزين را گران كند كه اين مسئله طبق مطالعات مرکز پژوهش‌های مجلس منجر به بیکاری ۳۶۰ تا ۳۸۰ هزار نفر می‌شود.

وي با تسلیت درگذشت آیت‌الله حائری‌شیرازی، افزود: اين روحاني بزرگوار چهره‌ای اخلاقی بود و سال‌ها در سنگر نماز جمعه به انقلاب و اسلام خدمت کرد.

مولوي شهنوازي اذعان كرد: انقلاب اسلامي ايران به رغم تمامي فرازها و فرودها با پشتوانه مردمي و با هدايت هاي رهبر همواره مسير تعالي و رشد را ادامه مي دهد.

وي اظهار كرد: ملت با بصيرت و آگاه ايران اسلامي بايد همواره نسبت به توطئه ها و نيرنگ هاي شوم دشمنان حساس باشند و دشمنان همواره با شكست و خاري مواجه شدند.

انتهاي پيام/
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 451137
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *