۰
شهردار خاش خبر داد؛

نشت بنزین، خودرو وانت را در خاش به کام آتش کشید/ راننده جان سالم به در برد + تصاوير

شهردار خاش گفت: یک دستگاه خودروی سواری وانت در این شهرستان طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، حریق بدون تخلیه مسیر مهار شد.
نشت بنزین، خودرو وانت را در خاش به کام آتش کشید/ راننده جان سالم به در برد + تصاوير
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در پي تماس يك نفر از شهروندان به سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش نشاني شهرستان خاش حادثه آتش سوزي يك دستگاه خودرو وانت سوخت اطلاع داده شد.

وي تصريح كرد: فرماندهی ۱۲۵ آتش نشاني خاش يك دستگاه خودرو آتش نشاني به همراه چهار  نيرو و  همه تجهيزات را به محل اعزام و سایر خودروهاي آتش نشاني را در حالت آماده باش قرار داد.

تمنداني با بيان اينكه خودروی وانت در قسمت موتور به علت نشت بنزین طعمه حریق شد، گفت: آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت نکات ایمنی به سرعت سیستم برق و سوخت رسانی را قطع و حریق را به طور کامل اطفاء و از سرایت آن به دیگر قسمت ها جلوگیری کردند و علي رغم عملکرد سریع نیروهای آتش نشانی، خودرو به طور صد درصد در آتش سوخت.
 

 
وي ادامه داد: با اطلاع  به موقع با سامانه امدادی 125 خوشبختانه از خسارت مالی فراوان جلوگیری به عمل آمد.

تمنداني خاطرنشان كرد: راننده این خودرو در لحظه اولیه از خودرو خارج شده بود و خودرو سرنشین دیگری نیز نداشت و بدون خسارت جانی مهار و خاموش شد.
 

 
 شهردار خاش به رانندگان توصیه کرد: همراه داشتن یک عدد کپسول آتش نشانی(خاموش کننده ای دستی) در خودرو الزامی است تا در مواقع حادثه ساز و قبل از رسیدن نیروهای امدادی سرنشینان بتوانند از پیشروی آتش جلوگیری و یا حریق را به طور کامل اطفا ء كنند.

انتهای پیام/
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 451142
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *