فرمانده انتظامي خاش:

دستگیری سارق مسلح فراری با 23 فقره سرقت در خاش/ شهروندان برای تداوم امنیت با پلیس همکاری كنند

3 دی 1396 ساعت 11:01

فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: سارق مسلح فراری در عمليات ضربتي ماموران انتظامي اين شهرستان در محل مخفيگاهش شناسايي و دستگيري شد.


سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به دنبال چندین مورد سرقت مسلحانه در شهرستان خاش، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری سارق يا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی، از هویت سارق فراری که مطلع و وی را تحت نظر و مراقبت قرار دادند و تلاش در جهت دستگیری آن آغاز شد.

سرهنگ دوم ثمره حسيني خاطرنشان كرد: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی این متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در محل مخفیگاهش دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل كردند.

وي توضیح داد: سارق پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف و پس از تشکيل پرونده مقدماتي به منظور سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم 23 دستگاه گوشی موبایل و 2 قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و اموال مسروقه به مال باختگان تحویل شد.

وي با بیان اینکه همه مردم شریف شهرستان خاش این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با جدیت و سرعت در برابر جرائم خشن برخورد خواهد شد، اذعان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ دوم ثمره حسيني با بیان اینکه همکاري و همراهي شهروندان با پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف بسیار تاثيرگذار است، اظهار کرد: بدون تردید بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم بوده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451143

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451143/دستگیری-سارق-مسلح-فراری-23-فقره-سرقت-خاش-شهروندان-تداوم-امنیت-پلیس-همکاری-كنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir