با هدف تسهیل در تردد شهروندان؛

کوچه‌های خاکی خاش آسفالت می‌شوند/ وضعیت لکه گیری معابر شهری تا پایان امسال ساماندهی می‌شود

14 دی 1396 ساعت 8:00

شهردار خاش گفت: کوچه‌های خاکی خاش با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه آسفالت مي شوند.


عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: ساماندهی وضعیت معابر سطح شهر خاش با هدف سهولت در تردد شهروندان یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏است.

وي با بيان اينكه لكه گيري و آسفالت معابر از مهمترين اهداف و اولويت هاي مديريت شهري است، تصريح كرد: با هدف ارتقاء کيفی و بهسازی معابر خيابان‌های اصلی و فرعی و در راستاي مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری اقدامات بسيار زيادي در شهرداري خاش انجام شده است.

تمنداني با بيان اينكه چندین اکیپ فنی و مهندسی در خاش  به پخش آسفالت در شهر می‌پردازند، گفت: امسال چندین تن از آسفالت در سطح شهر و  بخش لکه گیری در سطح شهر اختصاص یافته است.
 
وي خاطرنشان كرد: امسال با هدف بهسازی معابر و بر اساس اولویت بندی و رعايت عدالت محله اي اقدام مناسب در جهت آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح منطقه صورت گرفت.
شهردار خاش افزود: آسفالت خیابان امام خمینی(ره) در محله ریگ آباد مطالبه برحق ساکنین این محله و شهروندان بود که درحال انجام است.

وي با بيان اينكه مقدار توليد و پخش آسفالت در معابر شهر خاش طي ماه هاي آينده افزايش پيدا مي كند، ادامه داد: در ايام اخير با تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری و با تولید آسفالت تولیدی توسط اکیپ های آسفالت فینیشر و اکیپ های دستی در سطح معابر شهری پخش و خدمات بسيار زيادي ارائه شده است.

تمنداني با بيان اينكه کارخانه آسفالت شهرداری خاش با همه ظرفيت هاي موجود موفق به توليد ميزان تناژ آسفالت براساس طرح اختلاط شده است، تاكيد كرد: خوشبختانه با پخش ميزان زياد آسفالت، بخشي از مشکل رفت وآمد مردم در معابر شهر برطرف شده است.
 

 
وي افزود: آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات با جدیت دنبال می شود و در این رابطه روند خدمت رسانی به شهروندان پرشتاب است.

شهردار خاش با بيان اينكه رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است، ادامه داد: تلاش می شود از کنده کاری های بی جا، تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی و خسارت به شهر و شهروندان جلوگیری شود.
 

 
وي اذعان كرد: در کنار بهبود کميت، ارتقاي کيفيت و سرعت بخشيدن به اجراي طرح آسفالت مطابق لیست مشخص شده بر اساس اولویت های برنامه کاري مديريت شهري  و عدالت محله اي در حال انجام است.

شهردار خاش با بيان اينكه هدف مديريت شهري، رضايت هرچه بيشتر شهروندان است، اظهار كرد: جهت تسهیل در عبور و مرور و تردد در معابر نهضت آسفالت معابر از خیابان  امام خمینی(ره) آغاز شده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 451168

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451168/کوچه-های-خاکی-خاش-آسفالت-می-شوند-وضعیت-لکه-گیری-معابر-شهری-پایان-امسال-ساماندهی-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir