نماينده مردم شهرستان خاش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

افتادن نقاب از چهره سران فتنه مهمترين دستاورد حماسه ماندگار 9 دي است/ اين حماسه عظيم و مردمي هرگز از اذهان ملت ايران فراموش نخواهد شد

5 دی 1396 ساعت 8:10

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: افتادن نقاب از چهره سران فتنه مهمترين دستاورد حماسه ماندگار 9 دي است و سبب روسياهي منافقان شد.


علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما بيان اينكه 9 دي روز تضمين نظام جمهوري اسلامي ايران بود، اظهار كرد: در اين روز صبر مردم براي حمايت از نظام و ولايت فقيه به ميدان آمدند و بساط فتنه و فتنه گرام را برچيدند.

وي تصريح كرد: تعدادي خواص به بهانه انتخابات به دنبال از براندازي نظام بودند و در حقيقت فتنه گران جاده صاف كن دشمنان خارجي بودند اما با بصيرت و هوشياري ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اين فتنه ها و نيرنگ ها مثل هميشه خنثي شد و دشمنان شكست خوردند.

كرد با بيان اينكه 9 دي حماسه بسيار بزرگي در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي است، گفت: مردم با بصيرت و آگاه ايران اسلامي  به صورت خود جوش آمدند، تا برای همیشه جواب فتنه را بدهند.

وي با تاكيد بر اينكه فتنه 88 هرگز از اذهان عمومي ملت ايران و تاريخ فراموش نخواهد شد، افزود: عده اي سعي دارند اين روز با ارزش و مهم را به فراموشي بسپارند اما اين خيالي واهي و پوچ است و نسل هاي آينده بايد بدانند که ملت باید همیشه در برابر فتنه ها بایستند، این مسئولیتی است که شهدا بر دوش ما قرار دادند.

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: پرچمدار فتنه ننگين 9 دي 88 اسرائيل و آمريكاي جنايتكار بودند كه مي خواستند از اين طريق به داخل كشور نفوذ و نقشه هاي شوم و ننگين خود را پياده كنند.

وي با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي از آغاز انقلاب تا كنون همواره به دنبال توطئه در ايران اسلامي هستند، اذعان كرد: حماسه عظيم و مردمي 9 دي نشان از بصيرت و شجاعت ملت ايران اسلامي دارد چرا كه نقشه هاي دشمنان را نقش برآب كردند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: امروز بعد از گذشت 9 سال از حماسه پرشكوه و مردمي 9 دي ملت ايران اسلامي مانند هر سال اين روز با ارزش را گرامي مي داند كه اين نشان مي دهد پرونده فتنه گران در مقابل مردم محفوظ است و ملت هرگز عاشوراي 88 را فراموش نخواهند كرد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 451196

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451196/افتادن-نقاب-چهره-سران-فتنه-مهمترين-دستاورد-حماسه-ماندگار-9-دي-عظيم-مردمي-هرگز-اذهان-ملت-ايران-فراموش-نخواهد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir