۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

سالروز آزاد سازی حلب نماد وحدت و مقاومت جهان اسلام است/ اين آزادی آغازي براي شکست گروهك نكفيري و تروريستي داعش بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سالروز آزاد سازی حلب نماد وحدت و مقاومت جهان اسلام است و اين آزادي نقشه های شوم استکبار جهاني را نقش بر آب کرد.
سالروز آزاد سازی حلب نماد وحدت و مقاومت جهان اسلام است/ اين آزادی آغازي براي شکست گروهك نكفيري و تروريستي داعش بود
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: با وجود حمايت هاي اسرائيل، آل سعود، آمريكا و جهان غرب از گروهك تكفيري داعش اما مسلمانان با وحدت و يكپارچگي توانستند حلب را آزاد كنند.

وي با بيان اينكه آزادسازي حلب زير لواي مقاومت اسلامي انجام شد، تصريح كرد: مسلمانان با اتحاد خود توانستند تروريست ها را از قلب اسلام خارج كنند و آن ها را شكست دهند.

مولوي شهنوازي با بيان اينكه وحدت شيعه و سني تمامي توطئه هاي دشمنان را خنثي كرد، گفت: آزادي حلب از چنگال تكفيري ها به واسطه ايستادگي جبهه مقاومت و بيداري مردم سوريه و عراق بود.

وي با بيان اينكه سردار سليماني يكي از چهره هاي تاثيرگذار در آزادسازي حلب بود، افزود: حلب مركز اقتصادي سوريه است و لذا آزادسازي آن بسيار مهم بود و اين آزادسازي در واقع پيروزي مظلومان و مظلوميت در مقابل مستكبران جهان است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اذعان كرد: با آزادسازي حلب كمر گروه هاي تروريستي در سوريه و عراق شكسته شد  و اين موفقيت نه تنها براي مردم سوريه بلكه براي تمامي مسلمانان فرخنده بود.

وي با بيان اينكه پس از شكست سنگين گروهك تروريستي داعش در حلب، جبهه مقاومت در ساير جبهه به پيروزي رسيد، اظهار كرد: کمتر از 11 ماه بعد این گروهك تكفيري را از تمامي شهرهای عراق و سوریه خارج کرد.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 451210
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *