كارشناس ارشد مسائل سياسي و اجتماعي:

مسئولان با اخلاق خوش و رویی گشاده با مردم برخورد کنند

13 دی 1396 ساعت 13:36

كارشناس ارشد مسائل سياسي و اجتماعي و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش گفت: مسئولان با اخلاق خوش و رویی گشاده با مردم برخورد کنند و پرداخت و رعایت اخلاق حرفه ای لازمه انجام فعالیت های روزمره است.


به گزارش  تفتان ما،ابراهيم صباغ در همايش بصيرت افزايي کارکنان موسسه سیدالشهدا وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سازنده قطعه هفتم از راه آهن چابهار به زابل، اظهار كرد: بسیاري از مشکلات انسان در دنیای امروز با رعایت اخلاق و مبانی اخلاقی قابل حل است.

وي با بيان اينكه هيچ شخصي نبايد با تنش و بي اخلاقي با اطرافيان خود برخورد كند، گفت: پرداخت و رعایت اخلاق حرفه ای لازمه انجام فعالیت های روزمره است.

صباغ با بيان اينكه پیامبر اسلام(ص) با خرد ورزی و اخلاق مداری توانست دین جامع اسلام و رسالت خود را جهانی کند، تصريح كرد: حضرت محمد(ص) دلیل بعثت شان را کامل كردن شرافت های اخلاقی و آموختن اصول اخلاقی به مردم عنوان كردند و لذا رعايت اخلاق از مهمترين مسائل هر جامعه اي محسوب مي شود.
 

 
وی گفت: علی رغم اینکه کار شما در ساخت راه آهن کاری بسیار سخت و طاقت فرساست و خدمت به خلق است اما لزوم دقت و ایمنی و رعایت اخلاق حرفه ای در انجام کار بسیار ضروری است.

اين كارشناس مسائل سياسي خاطرنشان كرد: بايد با رعایت اخلاق سیاسی به خواسته یک ملت در رسمیت شناختن سرزمین اجدادیشان احترام بگذاريم و اخلاق نیاز اساسی دنیای امروز برای حل مشکلات است.
 

وي با بيان اينكه خصوصیت عقلانیت و خرد ورزی  مهمترين الگو در هر  جامعه است، اظهار كرد: حضرت محمد(ص) اساس و محوریت ترویج دینِ اسلام را بر عقلانیت و اخلاق مداری بنا نهاد که در روایات نیز از ایشان نقل شده است که نیمی از عقل، مدارا با مردم است و پیامبر صلح و مهربانی با این روش به خواسته های ربانی رسید.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 451234

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451234/مسئولان-اخلاق-خوش-رویی-گشاده-مردم-برخورد-کنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir