۰
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش:

حماسه عظيم و مردمي ۹ دی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود/ فتنه ۸۸ قبل از انتخابات طراحی شده بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش گفت: حماسه ۹ دی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود و اين حماسه عظيم و مردمي نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است.
حماسه عظيم و مردمي ۹ دی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود/ فتنه ۸۸ قبل از انتخابات طراحی شده بود
به گزارش  تفتان ما،حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي در همايش بزرگ بصيرت و نهضت روشنگري با موضوع حماسه 9 دي در دهستان پشتكوه خاش، با بيان اينكه حماسه عظيم و مردمي 9 دي نشانگر حماسه بصیرت و روح انقلابی گری ملت بود، اظهار كرد: اين حماسه و حضور ميليوني مردم طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

وي تصريح كرد: فتنه ۸۸ قبل از انتخابات برنامه ریزی شده بود و سران فتنه در داخل کشور در زمین دشمنان خارجی بازی کرده و به مردم، کشور، نظام و انقلاب و ولایت خیانت بزرگی روا داشتند.

حجت الاسلام سپاهي گفت: دشمنان انقلاب آشکارا اعلام کردند که ما از سران فتنه و اقدامات فتنه گران حمایت می کنیم و فتنه ۸۸ در واقع دوقطبی نظام استکباری و نظام بود که متاسفانه عده ای در جناح استکبار قرار گرفتند.

وي افزود: فتنه ۸۸ عده ای به بهانه تقلب در انتخابات به حیثت نظام، ارزش های اسلامی، مقدسات و عاشورا توهین کردند و مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه توهین به مقدسات را به کسی نمی دهند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش اذعان كرد: حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران به حساب می آید .

وي با بيان اينكه حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است، اظهار كرد: مردم ايران اسلامي تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 451249
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *