يكي از روحانيون خاش در نشست نهضت روشنگري:

مردم در روز ۹ دی اجازه تخطی از ارزش‌ها را ندادند/ هدف جریان فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود

8 دی 1396 ساعت 8:00

يكي از روحانيون شهرستان خاش گفت: مردم در روز ۹ دی اجازه تخطی از ارزش‌ها را ندادند و تیرخلاص را به فتنه گران شلیک کردند.


به گزارش  تفتان ما، حجت الاسلام عباس مباركي در نشست نهضت روشنگري با موضوع 9 دي كه در حوزه مقاومت ثارالله خاش برگزار شد، اظهار كرد: مردم ایران در ۹ دی ۸۸ با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در مقابل دین آنها بایستد در مقابل همه دنیای آنها خواهند ایستاد.

وي با بيان اينكه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شده و برای همیشه ماندگار شد، تصريح كرد: مردم ایران، در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش رهبر انقلاب اسلامي را شاد ساختند.

حجت الاسلام مباركي خاطرنشان كرد: دشمنان و فتنه گران می خواستند تا در کشور هرج و مرج ایجاد کنند و حضور مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ فتنه را خاموش کرد.

وي اذعان كرد: باید در مقابل فتنه ها، هوشیار و بصیر باشیم، چرا که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و استکبار جهانی به هر بهانه ای به دنبال توطئه و فتنه انگیزی هستند.

اين روحاني شهرستان خاش با بيان اينكه روز نهم دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی بود، اظهار كرد: نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در مقابل اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 451250

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451250/مردم-روز-۹-دی-اجازه-تخطی-ارزش-ها-ندادند-هدف-جریان-فتنه-براندازی-نظام-جمهوری-اسلامی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir