مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش:

حماسه ۹ دی جواب قاطع به توطئه‌های دشمنان بود/ اين حماسه عظيم، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید

9 دی 1396 ساعت 8:46

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش گفت: حماسه ۹ دی جواب قاطع به توطئه‌های دشمنان بود و مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.


به گزارش  تفتان ما، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي در نشست نهضت روشنگري روستاي نصرت آباد شهرستان خاش برگزار شد، اظهار كرد: دشمنان از طریق فتنه می خواستند نظام را از بین ببرند اما با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و آگاهی و بصیرت مردم همه نقشه های شوم دشمنان در حماسه 9 دی خنثی و بار دیگر ولایتمداری مردم ایران اسلامی به جهانیان ثابت شد.

وي تصريح كرد: دشمنان امروز از طریق ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات خانواده هاي ايراني هستند و فتنه ۸۸ برنامه و توطئه استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که طرح و نقشه آن در بیرون از مرزها بود و حب نفس و مقام باعث شد در داخل با آنها همکاری کنند.

حجت الاسلام سپاهي گفت: همه آحاد مردم باید بصیرت داشته و بازیچه دشمنان نشوند و مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

وي با بيان اينكه فتنه گران سال 88 پس از گذشت سال‌ها هنوز از اقدام خود اظهار پشیمانی نکرده‌اند، خاطرنشان كرد:  9 دی روز تطهیر فاعلانه نظام اسلامی از بیگانگان و نااهلان و نامحرمان بود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش اذعان كرد: فتنه 88  نشان داد که ما دشمنان و جاده‌صاف‌کن‌هایی برای دشمنان در داخل کشور داریم و تا زمانی که این‌ها هستند فتنه وجود دارد و ممکن است به هرگونه ای خود را نشان دهد.

وي با بيان اينكه در فتنه سال 88 نیز مردم با آگاهی کامل درصحنه حضور یافتند، اظهار كرد: مردم بصیر و ولایی ایران اسلام در 9 دی، حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و پاسخ قاطعی به دشمنان داده و توطئه آنان را نقش بر آب  کردند.

گفتنی است؛ برنامه های مختلفی به مناسبت حماسه 9 دی در حوزه ها و پایگاههای بسیج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 451251

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451251/حماسه-۹-دی-جواب-قاطع-توطئه-های-دشمنان-عظيم-طومار-فتنه-گران-هم-پیچید

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir