۰
فرمانده سپاه خاش:

حماسه ۹ دی تبلور بصیرت و بيداري ملت ایران اسلامی بود/ مراسم بزرگ تجمع حماسه 9 دي در شهرستان خاش برگزار مي شود

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: حماسه ۹ دی تبلور بصیرت و بيداري ملت ایران اسلامی بود و اين حماسه عظيم و ميليوني براي هميشه در تاريخ ماندگار و جاودانه است.
حماسه ۹ دی تبلور بصیرت و بيداري ملت ایران اسلامی بود/ مراسم بزرگ تجمع حماسه 9 دي در شهرستان خاش برگزار مي شود
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: حماسه مردمی و عظيم ۹ دی، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید و مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و آنها را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وي با اشاره به برگزاري مراسم بزرگ تجمع حماسه 9 دي در شهرستان خاش، تصريح كرد: اين مراسم عظيم، ساعت 9 صبح شنبه (9دي) در سالن ورزشي شهداي گمنام(منطقه حيدرآباد) اين شهرستان برگزار مي شود.

سرهنگ پاسدار حسن فضلي گفت: فتنه گران هميشه زیر پرچم استکبار می روند و دشمنان به وسيله جنگ نرم و ایجاد شبکه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام بودند که مردم با هوشیاری و بصیرت نقشه های شوم آنها را در حماسه ۹ دی خنثی کردند.

وي خاطرنشان كرد: حماسه عظيم ۹ دی، تبلور بصیرت مردم بود و ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي در ۹ دی  با الهام از درس های عاشورا در برابر افرادي که به دنبال فتنه انگیزی و چالش بودند، حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اذعان كرد: مردم در انتخابات سال 88 توانستند با حضور گسترده در ۴۰ میلیون رای بدهند،اما متاسفانه عده ای انسانهای خود فروخته و ناآگاه در داخل با دشمن در خارج هماهنگ شدند تا این رای و حضور را بر دل ملت با بصيرت و غيور ایران اسلامي تلخ کنند.

وي اظهار كرد: حماسه ۹ دی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است و لذا مردم بصیر ایران اسلامی بار ديگر با حضور در ويژه برنامه هاي اين روز به دشمنان ثابت مي كنند تا خون در رگ داريم پشتيبان نظام و رهبري هستند.

انتهای پیام/
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 451253
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *