۰
معاون سياسي اجتماعي فرماندار خاش در نشست هماهنگي برنامه هاي روز 9 دي:

۹ دی نماد پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است/ ويژه برنامه هاي حماسه 9 دي بايد با قدرت و قوت هرچه بيشتر برگزار شود

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان خاش گفت: ۹ دی نماد پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است و مردم در اين روز ارزشمند اجازه تخطی از ارزش‌ها را ندادند.
۹ دی نماد پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است/ ويژه برنامه هاي حماسه 9 دي بايد با قدرت و قوت هرچه بيشتر برگزار شود
به گزارش  تفتان ما، محمد احمدي بولاغي در نشست هماهنگي و برنامه ريزي ويژه برنامه هاي روز 9 دي در شهرستان خاش، با بيان اينكه حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است، اظهار كرد: حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران اسلامي به شمار مي رود.

وي تاكيد كرد: باید سالگرد این روز را باشکوه گرامی داشته و همه اعم از دولت و ملت در ۹ دی باردیگر پشتیبانی خود را از انقلاب و ولایت به دنیا نشان می دهیم و ويژه برنامه هاي حماسه 9 دي با قوت و قدرت هرچه بيشتر برگزار و پاسخ دندان شكني به استكبارجهاني و ايادي آنان داده شود.

احمدي بولاغي با بيان اينكه مردم ايران اسلامي همواره تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم در حماسه ۹ دی به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه عبور از خطوط قرمز و عاشورا را به هیچ شخص و گروهي نمی دهند.

وي با بيان اينكه حماسه 9 دي با حضور مردم خاموش شد، تصريح كرد: دشمنان و فتنه گران می خواستند تا در کشور هرج و مرج ایجاد کنند اما بصيرت و هوشياري ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي اين اجازه را به آن ها نداد.

وي اذعان كرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی است.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان خاش اظهار كرد:  ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت است و همه باید از حزب و جناح و گروه های مختلف در ۹ دی حضور داشته باشند و  پشتیبان ولایت فقیه، نظام و انقلاب باشیم.

گفتني است؛ در اين نشست ساير مسئولين دستگاه هاي مختلف اجرايي به ارائه برنامه هاي خود پرداختند و در پايان جهت برگزاري مراسمات حماسه 9 دي بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 451254
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *