سلطانی‌فر: با حفظ حقوق شهروندی انتخابات 10 فدراسیون را برگزار کردیم/ سیاست دولت در انتخابات فدراسیون‌ها تحقق پیدا کرده است

7 دی 1396 ساعت 12:13

وزیر ورزش و جوانان گفت: مروز فکر کردم داورزنی 11 سال زحمت موثر کشیده است. در این دوره والیبال ما افتخارات چشمگیر داشته و لازم بود برای تقدیر از زحمات او و همین طور هیات‌ها حضور داشته باشم.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال  گفت: من در مجامع متناسب با وقتی که وجود دارد، شرکت می‌کنم. امروز فکر کردم داورزنی 11 سال زحمت موثر کشیده است. در این دوره والیبال ما افتخارات چشمگیر داشته و لازم بود برای تقدیر از زحمات او و همین طور هیات‌ها حضور داشته باشم. افتخارات مرهون همه دست‌اندرکاران و همین طور هیات‌های استانی است به همین دلیل لازم دیدم حضور داشته باشم.
وی افزود: امیدوارم به هدفی که در توکیو داریم برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم حضور داشته باشیم. در کنار والیبال، در بسکتبال و هندبال هم همین ظرفیت را داریم و با برنامه می‌توان این نتایج را گرفت. امیدوارم با حمایت‌ها آن رشته‌ها هم بتوانند موفقیت‌هایی را به دست آورند.
وی افزود: تلاش ما ایجاد آرامش با همه دست‌اندرکاران و دور شدن از جنجال و حاشیه بود که شما شاهد هستید. تلاش کردم این حاشیه‌ها و اختلافات کم شود و در فضای تعامل جلو برویم. اختلافاتی که با بدنه وزارت وجود داشت، خاتمه پیدا کرده و ما با دلسوزان و دست‌اندرکاران در شرایط خوب و تفاهم کار را جلو می‌بریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اقدام دیگری که قول داده بودم این بود که در جهت ساماندهی فدراسیون‌ها تلاش کنیم تا فدراسیون‌ها با سرپرستی و بلاتکلیفی مسائل‌شان دنبال نشود. در یک ماه گذشته شاهد بودید با حفظ حقوق شهروندی انتخابات 10 فدراسیون برگزار شده و 3 فدراسیون دیگر باقی مانده است. در بهمن و اسفند نیز انتخابات خواهیم داشت.

سلطانی‌فر با اشاره به حضور نیروهای جوان، عنوان کرد: در خیلی از فدراسیون‌ها نیروهای جوان آمدند که اطلاعات خوبی دارند، با تجربه، فعال و صاحب‌نظر هستند. سیاستی که دولت دنبال می‌کرد مبنی بر اینکه جوان‌های بیشتری را به صحنه بکشانیم در انتخابات فدراسیون‌ها تحقق پیدا کرده است که فضا، نیرو و انرژی جدیدی تزریق شده است.
ادامه دارد...
 


کد مطلب: 451259

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451259/سلطانی-فر-حفظ-حقوق-شهروندی-انتخابات-10-فدراسیون-برگزار-کردیم-سیاست-دولت-فدراسیون-ها-تحقق-پیدا-کرده

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir