۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

۹ دی کمر فتنه گران را شکست/ حضرت فاطمه زهرا(س) کانون معرفت و فضیلت الهی است

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: ۹ دی کمر فتنه گران را شکست و پاسخ محكم و دندان شكني به استكبار جهاني و ايادي آنان داد.
۹ دی کمر فتنه گران را شکست/ حضرت فاطمه زهرا(س) کانون معرفت و فضیلت الهی است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا بهترين توشه براي سفرآخرت است.

وي تصريح كرد: انسان هاي نمازگزار بايد ترك محرمات و انجام واجبات را سرلوحه زندگي و كار خود قرار دهند تا به رستگاري و تقرب الي الله برسند.

حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به حماسه عظيم و مردمي 9 دي، گفت: در روز 9 دی، همبستگی و وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام الهی به بهترین وجه ممکن به نمایش درآمد.

وي با بيان اينكه مردم همیشه در صحنه حضور دارند، ادامه داد:  مردم در حماسه عظيم 9 دی در حمایت از رهبری و ارزش های انقلاب به صحنه آمدند و این روز مهم همیشه در خاطرها باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت شهرستان خاش با بيان اينكه حماسه 9 دی نماد ولایتمداری، بصیرت و غیرت دینی آحاد ملت ایران است، تصريح كرد: خلق حماسه 9 دی باعث شد بار دیگر انقلاب فتنه‌های دشمنان را خنثی کند.

وي با بيان اينكه روز 9 دي، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، خاطرنشان كرد: مردم با بصيرت و ولايتمدار ايران اسلامي در 9 دی با پرچمداری مقام معظم رهبری فتنه گران كه قصد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند، با شکست روبرو كردند.

حجت الاسلام پيري زاده با بيان اينكه در حماسه ۹ دی کمر توطئه گران شکسته شد، اذعان كرد: هر شخصي كه از فتنه گران حمایت کند ظالم است بنابر این ۹ دی در انقلاب ما ماندگار شد.

وي با تسليت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، اذعان كرد: این بانوی بزرگوار با امام رضا(ع) از یک پدر و مادر هستند و داراي صفات و اخلاق بسيار نيكو و پسنديده بودند.
 
انتهاي پيام/
 
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 451262
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *