۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

9 دی حماسه ای ماندگار در نظام دینی است/ 9 دی نماد عشق مردم به رهبری است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حماسه 9 دی تجلی و نماد پشتیبانی ملت از ولایت و رهبری است و در تاریح نظام دینی ماندگار خواهد شد.
9 دی حماسه ای ماندگار در نظام دینی است/ 9 دی نماد عشق مردم به رهبری است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: انسان بايد همواره شكر نعمت خود را به جا بياورد.

وي تصريح كرد: تقوا به معناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و پليدي هاست و اسلام ميوه و ثمره تقوا است و لذا انسان ها و مومنان بايد با رعايت تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.

مولوي شهنوازي با اشاره به حماسه عظيم و مردمي 9 دي، گفت: روز 9 دي، روز  اعلام نفرت از فتنه گرانی است که با حمایت دشمنان، اصل و اساس نظام ولایی و براندازی حکومت دینی را نشانه گرفته بودند.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان  انقلاب تلاش کردند که شجره طیبه انقلاب را از بین ببرند اما با درایت و مدیریت و صلابت رهبر انقلاب اسلامي و حضور حماسی مردم در 9 دی تمام توطئه های آنان خنثی و نقش بر آب شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه دشمنان فکر می کنند با شعار و تبلیغات دروغ، می توانند مردم را نسبت به انقلاب و نظام و گفتمان امام مایوس کنند، افزود: با زنده نگه داشتن روز 9 دی بستر فتنه‌های آینده خاموش می‌شود و مسئولان باید صریح و بی پروا این فتنه را بشکافند و عوامل فتنه را محکوم کنند.

وي ادامه داد: با حماسه 9 دی بعضي اشخاص که در مدت کوتاهی چشم بسته به دنبال منویات شیطانی دشمنان رفته بودند به خط اصلی برگشته و به گوش استکبار سیلی محکمی نواختند.

مولوي شهنوازي يادآور شد: یکی از زیبایی های حماسه باشکوه 9 دی اين بود كه دشمن دریافت مردم ما اگر لحظه ای فریب بخورند دین و قرآن، آنان را نجات می دهد و اين مردم همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند.

وي اذعان كرد: مردم با بصيرت و بيدار شهرستان خاش  برای ادامه این بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه، با حضور باشکوه و همیشگی خود در برنامه حماسه نهم دی ماه شرکت می کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با  اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار كرد: رهبر انقلاب در اين ديدار فرمودند:" دشمن امروز با ما در حال جنگ است. هرگاه از جنگ صحبت می‌کنیم برخی ناراحت می‌شوند" چرا كه امروز جنگ نظامی نیست، جنگ نرم است که از جنگ نظامی خطرناک‌تر است و لذا بايد هوشيار و بيدار باشيم.

گفتني است؛ علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي نيز در نماز جمعه اهل سنت اين شهرستان به سخنراني پرداخت.

انتهای پیام/
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 451263
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *