فرمانده سپاه شهرستان خاش:

پایگاه های بسیج نقش مهمي در خنثي سازي توطئه هاي دشمنان دارند/ افتتاح پايگاه مقاومت شهيد حججي در شهرستان خاش

9 دی 1396 ساعت 8:00

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: پایگاه های بسیج نقش مهمي در خنثي سازي توطئه هاي دشمنان دارند و خط مقدم مبارزه دفاع در جنگ نرم دشمنان است.


سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه افتتاح پايگاه مقاومت بسيج شهيد محسن حججي در روستاي نصرت آباد به مناسبت هفته بصيرت و ميثاق امت با ولايت در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: بسيجيان با حضور گسترده خود در فعاليت هاي برنامه ريزي شده بسيج با جديت و توانايي بالا با دشمنان در جنگ نرم مبارزه مي كنند.

وي افزود: رهبر انقلاب مي فرمايند: " بسیج شجره طیبه ایست که ریشه اش در زمین استوار و محکم و شاخ و برگ هایش به آسمان می رسد" لذا اين نهاد انقلابي لازم است در تمامي جهان گسترده شود و هر روز بر تعداد افراد درياي بي كران بسيج افزوده شود.

سرهنگ پاسدار حسن فضلي با بيان اينكه بسيجيان شهرستان خاش همواره گوش به فرمان رهبري هستند، تصريح كرد: حضور همیشگی، حماسی و پر شور بسیجیان در صحنه های نظام به اقتدار کشور کمک کرده است.

وي با بيان اينكه قشرهای مختلف بسیجی در شهرستان خاش در حدود چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی وحدت خود را حفظ كرده اند، گفت: پايگاه هاي مقاومت بسيج بدون شك خط مقدم فعاليت هاي سپاه و بسيج است.

سرهنگ پاسدار فضلي  با بيان اينكه ماموريت بسيج، عمق بخشي ايمان و مقابله با جنگ نرم دشمن و پاسداري و نگهداري از خاك ايران اسلامي است، ادامه داد: بسيجيان متعهد بزرگترين سرمايه سپاه هستند.

وي خاطرنشان كرد:  هركجا كه نياز به حضور مقتدرانه بوده بسيجيان با توانايي بالا حضوري پررنگ داشته اند و امنيت اين منطقه به عنوان منطقه مرزي بسيار حساس است.

سرهنگ پاسدار فضلي  با اشاره به فتنه هاي مختلف در كشور، اذعان كرد: بسيجيان در خنثي سازي توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان نظام بسيار تاثيرگذار هستند و با افزايش توان رزمي و دفاعي خود مي توانند نقشه هاي دشمنان را ناكام بگذارند و ضمن شناسايي اين توطئه ها در راستاي خنثي سازي آنان خصوصاً در جنگ نرم تلاش كنند.

وي افزود: فتنه 88 با هدف براندازی نظام ایجاد شد که با رهبری داهیانه رهبری انقلاب و بصیرت مردم خنثی شده و دشمنان در رسیدن به اهداف خود علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران ناکام ماندند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهار كرد: بايد فضاي همدلي و مهرباني بين بسيجيان تقويت و مستحكم تر شود و  با فعاليت پايگاه هاي مقاومت و برگزاري جلسات حلقه هاي صالحين ميتوان اين مسئوليت پذيري و مهرباني را در بين بسيجيان تقويت و توسعه داد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451272

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451272/پایگاه-های-بسیج-نقش-مهمي-خنثي-سازي-توطئه-هاي-دشمنان-افتتاح-پايگاه-مقاومت-شهيد-حججي-شهرستان-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir