امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره خاش:

حماسه عظيم ۹ دی نماد عزت و بصیرت ملت است/ تنها راه جلوگيري از فتنه ها، بصيرت افزايي است

9 دی 1396 ساعت 8:32

امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره خاش گفت: حماسه عظيم ۹ دی نماد عزت و بصیرت ملت است و حضور مردم در خلق حماسه 9 دی تجلی قدرت الهی بود.


مولوي يحيي ريگي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: حماسه 9 دی سومین انقلاب ایران است و هدايت و مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامي مهمترین عاملی بود که مردم را به خودشان آورد تا با یک حرکت انقلابی فتنه را سر جایش خفه کنند.

وي تصريح كرد: حماسه ۹ دی نماد عزت و بصیرت ملت است و همگان تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

مولوي ريگي با بيان اينكه حضور مردم در خلق حماسه 9 دی تجلی قدرت الهی بود، گفت: مردم به دفاع از دین و ارزشهای دینی شتافتند و دشمن را در لطمه زدن به دین ناکام گذاشتند.

وي با بيان اينكه رمز شكست دشمن در فتنه 88 وحدت و اتحاد مردم بود، خاطرنشان كرد: حضور همیشه در صحنه مردم با بصیرت که با پیروی از ولایت فقیه و با اعتقاد کامل به اصل انقلاب و با اتکاء به خداوند متعال و با ایستادگی و مقاومت، روی پای خود ایستادند و توانستند همه بحرانها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارند.

امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره شهرستان خاش اذعان كرد: شناخت هویت فتنه و منشا اصلی آنان، از درس‌های حماسه ۹ دی بود و اين فتنه یعنی آزمایش و یعنی جایی که تشخیص حق و باطل مشکل است و در اینجاست که باید بصیرت و قدرت تشخیص داشت.

وي با بيان اينكه تنها راه جلوگيري از فتنه ها، بصيرت افزايي است، اظهار كرد: با روشن شدن آتش فتنه، شیطان با چیره شدن بر افراد راه بازگشت آنها را خواهد بست و اگر بصیرت در جامعه زیاد شود دیگر دشمنان نمی‌توانند از کسی سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451282

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451282/حماسه-عظيم-۹-دی-نماد-عزت-بصیرت-ملت-تنها-راه-جلوگيري-فتنه-بصيرت-افزايي

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir