مديركل صدا و سيما مركز سيستان و بلوچستان در همايش و تجمع بزرگ حماسه 9 دي:

حماسه عظيم و مردمي 9 دی سبب روسیاهی سران فتنه شد/ توطئه و فتنه امروز، "امید مردم" به نظام اسلامي را تضعیف می کند

9 دی 1396 ساعت 13:32

مديركل صدا و سيما مركز سيستان و بلوچستان گفت: حماسه عظيم و مردمي 9 دی سبب روسیاهی سران فتنه شد و اين حماسه حركت در سایه دین اسلام و تحقق وعده‌های پروردگار بود.


به گزارش  تفتان ما،محمود دولت كردستاني در همايش و تجمع بزرگ حماسه 9 دي در سالن شهداي گمنام شهرستان خاش، با  بين اينكه حماسه عظيم 9 دي نشان از بصيرت و آگاهي ملت ايران داشت، اظهار كرد: فتنه  88 به بهانه تقلب در انتخابات به وجود آمد ولي در اصل به ارزش‌ها و اعتقادات دینی مردم حمله شد.

وي با بيان اينكه ‏مردم در 9 دي با بصیرت و آگاهی از هویت دینی خود دفاع کردند، تصريح كرد: در اين روز بي بصيرتي بعضي از خواص به نمايش گذاشته شد و اين خواص نمي خواهند حماسه باشكوه مردمي در اذهان مردم به خصوص نسل جوان جامعه ماندگار بماند و همواره به دنبال فراموشي اين روز مهم هستند.

كردستاني با بيان اينكه مردم هرگز اجازه تحقق توطئه ها و نقشه هاي شوم را به دشمنان نمي دهند، افزود:  حركت و حماسه عظيم 9 دي سال 1388 عاشورايي و خروشان بود.
 

 
وي با بيان اينكه انتخابات سال 88 در تاريخ ايران اسلامي بي نظير بود، گفت: در انتخابات 88 بيش از 40 ميليون از ملت با بصيرت و هميشه در صحنه ايران اسلامي در آن شركت كردند.

مديركل صدا و سيما مركز سيستان و بلوچستان ادامه داد: سران فتنه از حضور و خلق حماسه 9 دي به وحشت افتاده بودند و در مرداب دست و پا مي زدند و به نوعي مي خواستند از آب گل آلود ماهي بگيرند و فتنه پيروز انتخابات شود اما مردم هرگز اين اجازه را به آن ها نخواهند داد.

وي خاطرنشان كرد: در سوره مباركه انفال پروردگار باري تعالي دستور به قتل فتنه گران را مي دهد كه مخرب امنيت جامعه بوده و مانع از عبادت پروردگار در زمين و تحقق برنامه هاي دين الهي در جوامع بشري است.
 

 
وي با بيان اينكه فتنه ۸۸ یکی از تهدیدات دشمن برای جلوگیری از حرکت انقلاب بود، يادآور شد: مردم با حضور خود در صحنه، تهدید را تبدیل كردند و به دشمنان نشان دادند كه همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند.

مردم بصیر ایران در 9 دي 88، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم عظيم، گفت: مردمی‌بودن، بصیرت‌داشتن، با ایمان‌بودن، غلبه جنود الله بر شیطان، تجدید بیعت ‏مردم با انقلاب، امام و رهبری و بهنگام و به موقع‌بودن از مهمترين ويژگي هاي 9 دي بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وي تصريح كرد: مردم بصیر ایران در روز 9 دي 88، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و مشروعیت سیاسی نظام اسلامي، بار دیگر با حضور خودجوش  میلیونی مردم در سرتاسر کشور به جهانیان اعلام شد.
 

 
حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه حماسه نهم دی از معجزات انقلاب است، اذعان کرد: دشمنان انقلاب را تمام شده میدانستند و برای خود برنامه‌ریزیهایی کرده بودند اما حماسه نهم دی معادلات چندین ساله دشمن را در براندازی نظام جمهوری اسلامی بهم ریخت.

وی گفت: حماسه نهم دی نشان داد که مردم در حفظ نظام و ارزشهای انقلاب با هیچکس رودربایسی ندارند.

حجت الاسلام دهقان افزود: مردم ایران به وعده نصرت الهی ایمان دارند و تاکنون با تمام وجود بر محور ولی خدا به یاری دین خدا برخاسته اند و خداوند نیز از زمان انقلاب تاکنون این مردم ولایتمدار را در مقاطع گوناگون یاری کرده است.

روز 9 دي تجلی اراده ملی بود
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم، گفت: دشمنان انقلاب هرگز کوتاه نمی آید و به طور یقین همواره درصدد آن هستندکه انقلاب را از مسیر خود خارج کنند اما بصيرت و حمايت مردم از نظام و رهبري اين خيال واهي را محقق نمي كند.
 

 
مولوی محمدعلی شهنوازی تصريح كرد: ملت ایران در 9 دی سونامی بیعت با امام خميني(ره) را به راه انداختند و اين روز در حقيقت تجلی اراده ملی بود و باید این روز را تکریم بداریم تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وي گفت: بصیرت، آگاهی و ولایتمداری مردم ایران بود که حماسه 9 دی را به وجود آورد و همین مسئله مهم سبب شکست توطئه استکبار و دشمنان نظام شد.

مولوی شهنوازی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمود: "بصیرت را باید روز به روز زیاد کرد و صحنه ی داخلی کشور را شناخت" و لذا معیار همه ی کارها و ارزش ها برای مردم رهبری و بصیرت است.  
وی گفت: ولایت فقیه شناسنامه ی این انقلاب است و مردم معیار همه ی ارزشها و ارکان اصلی انقلاب است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اظهار کرد: یکی از نکات مهم حماسه 9 دی تجلی قدرت الهی در یاری مردم مومن و انقلابی مردم ولایتمدار ایران است.

گفتني است؛ در اين مراسم دانش آموزان به اجراي سرود و دكلمه پرداختند و در پایان بیانیه 9 دی قرائت و طومار نفرت از استکبار جهانی امضا شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451283

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451283/حماسه-عظيم-مردمي-9-دی-سبب-روسیاهی-سران-فتنه-توطئه-امروز-امید-مردم-نظام-اسلامي-تضعیف-می-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir