سمیع‌زاده: دلم پُر است/ پشت در بیمارستان پیگیر درمان همسرم بودم و آقایان به من تهمت می‌زدند

11 دی 1396 ساعت 11:06

دبیر فداسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: روزهایی که پشت در بیمارستان پیگیر بیماری همسرم بودم تهمت‌هایی به من زده شد که روحم هم از آن خبر نداشت.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،، درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و انتخاب محسن رضوانی به عنوان رئیس این فدراسیون اظهار داشت: برخلاف تمام حواشی که آقایان در روزهای منتهی به انتخابات ایجاد کردند، شاهد برگزاری انتخابات خوبی بودیم و همه چیز منظم پیش رفت. متاسفانه در روزهای اخیر در صفحات مجازی هرگونه تهمتی که به ذهن‌ آقایان می‌رسید به ما زدند.
وی ادامه داد: دل پُری دارم و نمی‌دانم صحبت‌هایی که در ذهنم هست را بیان کنم یا خیر؛ هنوز یادمان نرفته که از چند فدراسیون بیش از چند میلیارد پول برده شد. افرادی که در ورزش جایگاهی داشتند و تنها به فکر درآمدزایی برای خود بودند و نگاهی به منافع ملی نداشتند همه کار کردند. آقایان افتخارات ورزشکاران را به نام خود ثبت می‌کردند در حالی که همه می‌دانستند موفقیت ورزشکاران در آن مقطع خاص حاصل تلاش مدیران قبلی بود.
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطرنشان کرد: دوستان مرا متهم کردند به اینکه بیش از 50 سفر خارجی رفته‌ام در حالی که خداشاهد است واقعیت ندارد. من حتی به عنوان دبیر فدراسیون به خودم اجازه نمی‌دادم پشت میزم بنشینم. گفتند بارها از ارگان‌های مختلف و دفتر ریاست جمهوری سکه گرفته‌ام، اما من اصلاً در مراسم‌های ریاست جمهوری حضور نداشتم. تمام این موارد را می‌توان از نهادهای مختلف استعلام گرفت و قابل اثبات است. 
سمیع‌زاده ادامه داد: افتخار می‌کنم که ساعت 10 تا 12 در مناطق نسبتاً محروم کرج شنا آموزش می‌دهم. دلم خیلی گرفته است؛ روزهایی که پشت در بیمارستان پیگیر بیماری همسرم بودم، تهمت‌هایی به من زده شد که روحم هم از آن خبر نداشت. همه آنهایی که به من تهمت زدند را به خدا واگذار می‌کنم، اما از همه می‌خواهم که رقابت را کنار بگذارند و به فکر رفاقت باشند. از فدراسیون دور نشوند و کمک کنند تا شنا، شیرجه و واترپلو رشد کند.
وی با بیان اینکه فدراسیون نیاز به خرد جمعی دارد، افزود: من در مجمع هم اعلام کردم حاضرم نباشم و به معلمی مشغول باشم، اما دوستان و حتی منتقدان به فدراسیون بیایند و کمک کنند نه اینکه در فضای مجازی صحبت‌های خود را مطرح کنند. من مدارک زیادی از افراد مختلف دارم، اما این حق را ندارم که آنها را در فضای مجازی پخش کنم، چون معتقدم افراد خانواده دارند و کارم از نظر اخلاقی درست نیست. بازی با آبروی افراد تاوان سنگینی دارد که آقایان آن را جدی نمی‌گیرند. متاسفانه افرادی که اسناد تخلف آنها موجود است و باید عذرخواهی کنند در فضای مجازی دست به فرافکنی می‌زنند.
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: من از رضوانی خواسته‌ام که با رفتنم موافقت کند؛ البته من تا زمان انتخاب فرد جدید در فدراسیون خواهم بود و کارها را پیش می‌برم. چندین بار این موضوع را به رضوانی گفته‌ام، اما این اجازه را نداشتم که فدراسیون را ترک کنم، چون کارمند وزارت ورزش هستم و تا وقتی دستور جدید صادر نشود باید به کارم ادامه دهم. می‌خواهم مدتی بروم و در آرامش باشم، چون از نظر روحی واقعاً خسته هستم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 451308

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451308/سمیع-زاده-دلم-پ-ر-پشت-بیمارستان-پیگیر-درمان-همسرم-بودم-آقایان-تهمت-می-زدند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir