امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دشمنان به دنبال تفرقه بين نظام و مردم هستند/ شهادت 3 تن از نیروهای انتظامی خاش توسط انسان‌های بزدل و قانون‌گریز انجام شده است

15 دی 1396 ساعت 13:33

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: دشمنان به دنبال تفرقه و جدايي بين نظام و مردم هستند و از طريق اغتشاشات و آشوب مي خواهند به اهداف پليد و شوم خود دست پيدا كنند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پيامبر مكرم اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) همواره به رعايت تقواي الهي دعوت و سفارش مي كردند چرا كه رمز رستگاري و خوشبختي در دنيا و آخرت تقوا است.

وي تصريح كرد: تقوا مي تواند انسان ها را از درگيري با امورات دنيوي و ثروت و فتنه ها نجات دهد و در دنيا و آخرت سربلند و پيروز كند، پس مومنان بايد همواره تقواي الهي را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند و ديگران را نيز به اين راه هدايت كنند.

مولوي شهنوازي با اشاره به اغتشاشات در برخي از نقاط كشور، گفت: آشوب و اغتشاش حركت و هدف اصلي دشمن است و اين اقدامات براي مردم جزء ضرر و زيان، منفعتي ندارد.

وي با محكوميت شديد اقدامات خرابكارانه آشوبگران در روزهاي اخير، افزود: تخريب اموال بيت المال و عمومي كاري بسيار زشت و ناپسند بود كه اين اغتشاشگران آن را انجام دادند و به نظام و مملكت خود آسيب رساندند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه اغتشاش و آشوبگري در دين مبين اسلام هرگز جايگاهي ندارد، خاطرنشان كرد: دشمنان همواره از ابتداي انقلاب تاكنون به دنبال اختلاف و جدايي بين مردم و نظام بوده اند اما با بصيرت و وحدت ملت غيور و ولايتمدار ايران اسلامي اين توطئه ها و حربه هاي شوم دشمنان خنثي شده است.

وي با بيان اينكه ملت ايران اسلامي هرگز از توطئه هاي پليد دشمنان ترسي ندارند، گفت:  دشمنان به بهانه مطالبات و مشكلات مردمي به دنبال آشوب بودند و موج سواري كردند و برخي از افراد بي گناه و مظلوم كشته شدند اما اين اقدامات هرگز بي جواب نمي ماند.

مولوي شهنوازي يادآور شد: صف مردم از اغتشاشگران جداست و اين ملت در جنگ تحميلي دفاع مقدس شهداي بسياري را تقديم اين آب و خاك كرده اند و همواره پشتيبان نظام و ولايت هستند.

وي با اشاره به امنیت بسیار خوب شهرستان خاش، خاطر نشان کرد: افرادي كه شب گذشته سه تن از ماموران انتظامي اين شهرستان را به شهادت رساندند از آن سوی مرز حمایت می شوند و مزدوران آمریکا هستند و هدف آنها ناامن جلوه دادن ايران اسلامي به عنوان باثبات‌ترین کشور خاورمیانه است.

مولوي شهنوازي تصریح کرد: ان شاالله مقامات مسئول این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت را دستگیر مي كنند و به اشد مجازات قانونی و شرعی مي رسانند.

وي با تاكيد بر ازدواج به موقع جوانان، گفت: انسان موجودي اجتماعي و مملو از عواطف و مهرباني است و انسان همواره نيازمند به هم سخن و همراه در زندگي دارد و اين نياز در خلقت انسان از طرف خداوند نهادينه شده است.

مولوي شهنوازي اذعان كرد: خداوند متعال مي فرمايند:" ما ازهرچیزی زوج خلق کردیم وقراردادیم ودرجای دیگرمی‌فرماید ازجنس خودتان ازواجی خلق کردیم وازحیوانات نیزازجنس خودشان ازواجی قرارداده‌ایم تا ازاین راه تکثیر و زاد و ولد کنید".

وي با اشاره به 17 دي سالروز توطئه استعماری کشف حجاب، گفت: رضا شاه پس از سفر به ترکیه دستور کشف حجاب را داد که هنوز هم دود آن به چشم ما می رود.

مولوي شهنوازي با اشاره به 19 دي سالروز قيام خونين مردم قم، اظهار كرد: متاسفانه در 19 دي شاه ملعون مردم را به خاك و خون كشيد و اين قيام خونين، نقطه آغازين انقلاب بود و جمهوري اسلامي در مسير شكل گيري و ادامه حيات خود شهداي زيادي را نثار انقلاب كرد و ثمره آن نيز، پيروزي انقلاب در بهمن 1357 بود.

انتهاي پيام/
 


کد مطلب: 451355

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451355/دشمنان-دنبال-تفرقه-بين-نظام-مردم-هستند-شهادت-3-تن-نیروهای-انتظامی-خاش-توسط-انسان-های-بزدل-قانون-گریز-انجام-شده

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir