۱۰ هزار میلیارد تومان از فروش اموال قاچاق برای اشتغال/ بررسی حذف ۳۴ میلیون یارانه‌‌بگیر در کمیسیون تلفیق

17 دی 1396 ساعت 8:48

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ با اعلام اینکه این کمیسیون با حذف ۳۴ میلیون یارانه بگیر موافقت نکرد، گفت: تبصره ۱۸ مربوط به افزایش حامل‌های انرژی حذف شد و ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل کالاهای اموال تملیکی برای اشتغال اختصاص خواهد یافت.


به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما،جبار کوچکی‌نژاد در رابطه با مصوبات عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبه تبصره 18 لایحه که مربوط به درآمد 17 هزار و 400 میلیارد تومانی از محل افزایش حامل‌های انرژی برای موضوع ایجاد اشتغال و تولید در نظر گرفته شده بود، حذف شد.
وی ادامه داد: بر این اساس هر گونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین و گازوئیل حذف شده و برای اشتغال تصمیم دیگری اتخاذ شد. 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مورد حذف دهک‌های یارانه‌بگیر نیز گفت: کمیسیون تلفیق با موضوع حذف 34 میلیون نفر از یارانه‌بگیران موافقت نکرد و این اختیار به دولت داده شد تا برمبنای قانون بودجه 96 و 95 یارانه ثروتمندان را حذف کند، اما اینکه تعداد آنها چقدر خواهد بود، بر عهده و اختیار دولت است.
کوچکی‌نژاد در مورد اشتغال نیز تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون 10 هزار میلیارد تومان از اموال و کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، برای ایجاد اشتغال هزینه شود.
وی تأکید کرد: کالاهایی که در اختیار سازمان اموال تملیکی است، متشکل از کالاهای قاچاق ، متروکه و بلاصاحب بوده که باید آنها را بفروشد و در اختیار اشتغال قرار دهد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 451375

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451375/۱۰-هزار-میلیارد-تومان-فروش-اموال-قاچاق-اشتغال-بررسی-حذف-۳۴-میلیون-یارانه-بگیر-کمیسیون-تلفیق

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir