۰
فردا؛

راهپیمایی گسترده و خودجوش مردم انقلابي خاش در محکومیت اغتشاش‌گران برگزار می‌شود/ ‌ بیعت دوباره مردم با انقلاب و ولایت‌فقیه

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: راهپیمایی گسترده و خودجوش مردم انقلابي خاش در محکومیت اقدامات اخير اغتشاش‌گران در اين شهرستان فردا برگزار می‌شود.
راهپیمایی گسترده و خودجوش مردم انقلابي خاش در محکومیت اغتشاش‌گران برگزار می‌شود/ ‌ بیعت دوباره مردم با انقلاب و ولایت‌فقیه
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، با محكوميت فتنه و اغتشاش در روزهاي اخير، اظهار كرد: اغتشاشاتي كه در برخي از نقاط كشور توسط بعضي از افراد مزدور و فريب خورده داخلي و وابسته به بيگانگان  اتفاق افتاده دل هر ايراني را به درد مي آورد.

وي با اشاره به برگزاري راهپيمايي محکومیت اغتشاش اخیر در شهرستان خاش، تصريح كرد: راهپیمایی محکومیت توهین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقدامات اغتشاش‌گران و تخریب‌کنندگان فردا (دوشنبه 18 دي) ساعت 9:30 از محل چهارراه پليس به طرف ميدان امام حسين(ع) در خيابان مرادريگي برگزار می‌شود و حمایت خود را از نظام اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه بسياري از مردم با بصيرت و هوشياري خود مشت محكمي بر دهان اين فتنه گران زدند، افزود: در این اعتراض اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان اعلام حضور در راهپیمایی فردا را کردند تا جوابی محکم برای فتنه گرانی باشد که ساز مخالف می زنند.

وي با بيان اينكه همه اقشار مختلف مردم فردا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر خواهند داد، خاطرنشان كرد: این راهپیمایی باشکوه همانند سایر شهرهای کشور برای محکومیت و جوابی دندان شکن برای فتنه گران خواهد بود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان خاش با قدردانی از نیروهای امنیتی خاش در حفاظت و صیانت از امنیت شهر در هفته هاي اخير، اظهار كرد: دشمنان کور دل نظام، انقلاب و بدخواهان رهبر انقلاب بدانند همه ما قطره قطره خون مان را در راه این انقلاب اسلامي فدا خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دست احدی از دشمنان اسلام به این خاک آغشته شود.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 451383
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *