۰
دادستان عمومي و انقلاب خاش:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با آشوب‌گران در شهرستان خاش/ فتنه اخير با بصيرت و هوشياري مردم خنثي شد

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان خاش گفت: دستگاه قضایی قاطعانه با آشوب‌گران حوادث اخیر در اين شهرستان برخورد كرده است و در اين خصوص به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.
برخورد قاطع دستگاه قضایی با آشوب‌گران در شهرستان خاش/ فتنه اخير با بصيرت و هوشياري مردم خنثي شد
رضا حكمتيان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور توسط عده‌ای از عناصر آشوب‌گر، اظهار كرد: دشمنان مي خواهند با سوار شدن بر موج مشكلات اقتصادي، به نظام ضربه وارد كنند اما بصيرت و بيداري ملت هميشه در صحنه و ولايت مدار ايران اسلامي همواره طرح ها و نقشه هاي شوم و ننگين دشمنان را ناكام گذاشته است.

وي با بيان اينكه مردم شهرستان خاش همواره در همه صحنه ها و ميدان ها پاي نظام و انقلاب محكم ايستاده اند، گفت: مردم اين شهرستان، مردماني بصير و آگاه هستند و به خوبي مي دانند كه منشاء اين اتفاقات و حركات دشمنانه از خارج از كشور هدايت مي شود و دشمنان از اين تجمعات سوء استفاده مي كنند.

حكمتيان با قدرداني از آمادگی و همراهی نيروي انتظامي، سپاه و بسيج شهرستان در جلوگيري از تحركات عوامل اغتشاش‌گر، ادامه داد: تحرکات ضد امنیتی و برهم زدن نظم عمومی جامعه در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست.

وي  خاطرنشان كرد: انتقاد و پیگیری مطالبات از جمله حقوق شهروندی است و لذا این مسئله با اغتشاش و بر هم زدن نظم عمومی جامعه متفاوت است و بايد هرشخصي حقوق خود را از مجاري قانوني پيگيري كند.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان خاش با بيان اينكه آشوب‌گران اجازه تخريب اموال عمومي را ندارند، افزود: راه اعتراض به مشکلات شعارهای ساختارشکنانه و آسیب زدن به اموال عمومی نیست و با اين افراد به شدت برخورد قانوني و قضايي صورت مي گيرد.
 

 
وي تاكيد كرد: امنیت مردم در اولویت است و اين آشوب‌گران بدانند كه كشورهاي بيگانه متخاصم از اين اغتشاش ها حمايت مي كند و لذا مردم بايد با بصيرت و هوشياري، اين توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان را خنثي كنند.

حكمتيان با بيان اينكه این آشوب ها براي مردم و جامعه هزینه ایجاد می کند، ادامه داد: صحبت با بعضي از اين آشوب‌گران اصلا از این قضیه مطلع نیستند و حتی معنای شعاری که سر می دهند را نمی دانند و تنها به دليل مسائل هیجانی وارد این جمعیت شده اند.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی، اذعان كرد: آن ها یقین داشته باشند که همه فعالیت آن ها تحت رصد نیروهای امنیتی و ضابطین قضایی است و هرگز اجازه جولان به اغتشاش‌گران و مخلین امنیت عمومی جامعه را نخواهیم داد.

وي اظهار كرد: از نقش موثر رسانه‌های شهرستان خاش نیز در فروکش‌کردن این تحرکات آشوب‌گرانه تشکر می‌کنم و در حال حاضر وضعیت امنیتی اين شهرستان وضعیت مطلوبی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 451387
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *