۰
كارشناس مسائل سياسي:

اغتشاشات و آشوب هاي اخير برنامه اي از پيش تعيين شده بود/ دولت بايد پاسخگو و پيگير مطالبات به حق مردم باشد

كارشناس مسائل سياسي و رئيس شوراي شهرستان خاش گفت: اغتشاشات و آشوب هاي اخير برنامه اي از پيش تعيين شده بود اما بصيرت و بيداري ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي اين توطئه ها و نقشه ها را خنثي كرد.
اغتشاشات و آشوب هاي اخير برنامه اي از پيش تعيين شده بود/ دولت بايد پاسخگو و پيگير مطالبات به حق مردم باشد
عيدمحمد قلندرزهي در حاشيه راهپيمايي عظيم و گسترده مردم شهرستان خاش در محكوميت اغتشاش‌گران در گفت و گو با خبرنگارتفتان ما، اظهار كرد: مردم اين شهرستان بار ديگر با بصيرت و هوشياري خود، ولايت‌مداري خود را ثابت كردند و به دشمنان نشان دادند كه همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند.

وي با بيان اينكه مردم غيور خاش مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان زدند، تصريح كرد: در حال حاضر انقلاب شكوهمند ايران اسلامي به بركت رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري و رشادت هاي رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي به اوج اقتدار خود رسيده و به يك قدرت برتر جهاني تبديل شده است.

قلندرزهي با بيان اينكه دشمنان قسم خورده ايران اسلامي كه از شكست توطئه هاي خود در كشور مايوس و نااميد هستند، ادامه داد: دشمنان زماني كه همه نقشه هاي جنگ‌های نیابتی علیه ملت قهرمان ايران اسلامي تدارک دیده بودند نقش بر آب دیدند و شکست سنگینی خوردند، به دنبال فتنه ديگري بودند كه اين فتنه هم شكست خورد.

وي با اشاره به حضور گسترده و عظيم مردم خاش در راهپيمايي محكوميت فتنه گران، افزود: امروز بار ديگر مردم اين مرز و بوم آمدند تا فریادشان را به گوش جهانیان برسانند كه تا خون در رگ دارند از انقلاب و نظام دفاع مي كنند و به دشمنان اجازه نفوذ به كشور را نخواهند داد.

اين كارشناس سياسي با بيان اينكه اغتشاشات و آشوب هاي اخير برنامه اي از پيش تعيين شده بود، خاطرنشان كرد: فتنه امتحانی برای مسلمانان است و لذا افرادي كه به دروغ خود را مسلمان و مؤمن نشان می‌دهند در فتنه‌ها مشخص می‌شوند و چه بسا کسانی که سابقه طولانی در انقلابی بودن دارند در روز امتحان و فتنه، رفوزه شده و ماهیت اصلی خود را فاش مي كنند.

وي با اشاره به مشكلات اقتصادي و معشيتي، يادآور شد: مردم حق دارند که برای رفع مشکلات و اقتصادی معترض شوند و از مسئولین مطالبه گری داشته باشند اما عده ای از این موقعیت سواستفاده می کنند و اختلافات و آشوب ها را ايجاد مي كنند كه به نفع مردم و جامعه نيست.

قلندرزهي با بيان اينكه هر مطالبه ای باید از مسیر قانون پيگيري شود، اذعان كرد: مسئولین با صداقت، اخلاص و درستی پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم باشند.

رئيس شوراي شهرستان خاش با بيان اينكه بهترین قانونها در نظام اسلامی وجود دارد، اظهار كرد: باید به وسيله قوانین و با رعایت تمام اصول و موازین، مسئولین پاسخگویی منطقی و درست به مردم داشته باشند و مردم را در برآورده کردن مطالباتشان معطل و آزار و اذیت نکنند.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 451391
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *