۰
گزارش تفتان ما از بارش غیرت خاشي‎ها در حمایت ولایت؛

پاسخ قاطع مردم انقلابی شهرستان خاش به آشوبگری‌های اغتشاش‌گران/ بیعت دوباره مردم با انقلاب و ولایت‌فقیه

مراسم راهپیمایی پرشور و گسترده مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در شهرستان خاش برگزار شد.
پاسخ قاطع مردم انقلابی شهرستان خاش به آشوبگری‌های اغتشاش‌گران/ بیعت دوباره مردم با انقلاب و ولایت‌فقیه
به گزارش  تفتان ما، مردم ولايت مدار شهرستان خاش همنوا با مردم دیگر شهرهاي سيستان و بلوچستان در محکومیت اغتشاشات و فتنه انگیزی‌های دشمنان با حضور در خیابان‌ها و با شعارهای خود علاوه بر درخواست از قوه قضائیه برای برخورد با عاملان فسادهای اقتصادی خواهان برائت از آشوب‌گران شدند.

در این راهپیمایی غیر قابل وصف که از چهارراه پليس تا ميدان امام حسين(ع) ادامه داشت، مردم ولایتمدار شهرستان خاش؛ بار دیگر ولایت‌مداری خود به آرمان های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

زمانی که دشمن چشم به کشور ايران اسلامي می دوزد و همه سعي و تلاش خود را جهت ضربه زدن به انقلاب می کند، دیگر اصولگرا و اصلاح طلب و احزاب رنگ می بازد و همگان یک رنگ  می شوند و با خروش انقلابی و گسترده خود  بپا خيزيدند و در خیابان شعار خمینی کبیر را سر دادند و بر فتنه گران تاختند.
 

 
فتنه گرانی که تا کوچکترین مسئله ای را در کشور عزيز ايران اسلامي می بینند، برای آشوبگری پیش قدم مي شوند  ولي امروز باردیگر ملت غيور و هميشه در صحنه شهرستان خاش همزمان با ساير شهرهاي سيستان و بلوچستان نشان دادند که  گرسنگان واقعی ترامپ و همپیمانان استعمارگرشان هستند که از شدت هوس سوداگری دست به انتحار سیاسی می زنند و به مردم ایران فراخوان می دهند!

علي اي حال ملت غيور ايران اسلامي که داعشی های وحشی که به جدیدترین تجهیزات جنگی روز دنیا تجهیز بودند را  از خاورمیانه نابود کرد لذا هرگز نخواهد گذاشت مقصود این دیوانگان به سرانجام برسد .
در این راهپیمایی عظيم و گسترده مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان، دانشجویان و طلاب، فرهنگیان و روحانیون، کسبه و بازاریان، کارگران و اقشار مختلف مردم با طیف‌های گوناگون حضور داشتند تا به کسانی که قصد ایجاد فتنه و ناامنی دارند، بفهمانند که ایران جولانگاه فتنه‌انگیزان نخواهد بود.

در این ميان حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزاد که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده است قابل توجه است و با حضور در راهپیمایی، انزجار و نفرت خود را نسبت به دسیسه‌های دشمنان و حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی، رهبری معظم انقلاب و مطالبات به حق مردم اعلام کردند.

 اغتشاشات اخير تحت حمايت استكبار جهاني بود
امام جمعه شهرستان خاش در اين راهپيمايي عظيم و مردمي، اظهار كرد: در اغتشاشات اخير دست شیاطین روزگار مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و آل سعود در پشت پرده این مسائل بود.
 

 
حجت الاسلام غلامرضا دهقان تصريح كرد: نزدیک به چهل سال از عمر پر بركت این نظام مقدس می گذرد، کودتاها و توطئه‌ها، ترورها، خیانت‌ها و نفوذیها در طول این ۴ دهه سعی کردند به نظام اسلامی لطمه بزنند و امروز بیش از هر زمانی ایران اسلامی مقتدر است.

وي با قدرداني از از مردم فهیم و تلاش های نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج در حفظ آرامش تصریح کرد: امیدواریم این هم آوایی و همگرایی در خدمت مردم روز به روز افزایش یابد و آنچه که به خیر و صلاح جامعه است محقق شود.

 مردم همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم راهپيمايي عظيم، اظهار كرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.
 

 
مولوي محمدعلي شهنوازي گفت: هزاران شهید در راستای دفاع از استقلال و امنیت ایران اسلامی تقدیم انقلاب شده است و امروز با توجه به همه مسائل و مشکلات ایران، این مردم به هیچ قیمتی از نظام، ولایت‌فقیه و امام خود فاصله نمی‌گیرند.

وي خاطرنشان كرد: مسئولان و دولتمردان نظام اسلامی وظیفه دارند به عنوان خادم و نوکر مردم، خصوصا مردم محروم پابرهنه و زجر کشیده که به داد مردم برسند و مشکلاتشان را حل کنند و به وعده‌های خودشان عمل کنند که این مطالبه ملت ایران است که نظام اسلامی باید پاسخگوی آنها باشد.

همچنين در پايان اين راهپيمايي دانش آموزان به سرود محكوميت فتنه گران پرداختند و قطعنامه اي در 6 بند توسط برادر شهيد محمدامين ريگي قرائت شد.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 451392
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *