کاهش 25 سانتی متری سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته/ برگزاری جلسات ستاد احیا بدون دعوت از نمایندگان مجلس

19 دی 1396 ساعت 11:17

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات دولت برای احیای این دریاچه گفت: بر اساس آخرین گزارشات به دست امده در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه ، بر اساس نمودار سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 25 سانتی متر کاهش یافته است.


به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما،سید هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات دولت برای احیای این دریاچه گفت: بر اساس آخرین گزارشات به دست امده در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه ، بر اساس نمودار سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 25 سانتی متر کاهش یافته است.
 
وی کاهش بارندگی در سال جاری را یکی از دلایل کاهش سطح آب دریاچه ارومیه برشمرد و اظهارداشت: کاهش بارندگی ها نیز در سال جاری از مهم ترین عوامل کاهش سطح آب دریاچه ارومیه بوده است ، بر اساس نظرات کارشناسان آب و هوا بارندگی تا بهمن ماه به حداقل ترین میزان نسبت به سال گذشته رسیده است و این موضوع امر احیای دریاچه ارومیه را با مشکل مواجه کرده است.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد: جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه کماکان در حال برگزاری است اما نتیجه و خروجی از این جلسات عاید دریاچه ارومیه نشده و تاثیری در احیای آن نداشته است.
 
بهادری ادامه داد: از جزئیات جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه اطلاعی نداریم چرا که هیچ کدامیک از نمایندگان ارومیه در جلسات ستاد احیا حضور ندارند و این امر موجب بی خبری و عدم  نظر خواهی نمایندگان ارومیه در این جلسه ها شده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 451399

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451399/کاهش-25-سانتی-متری-سطح-آب-دریاچه-ارومیه-نسبت-سال-گذشته-برگزاری-جلسات-ستاد-احیا-بدون-دعوت-نمایندگان-مجلس

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir