پیگیری ها نتیجه داد؛

صف‌های بنزین در خاش کوتاه شد

18 بهمن 1401 ساعت 13:22

فرماندار خاش گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته در خصوص حل معضل صف‌های طولانی بنزین در این شهرستان در حال حاضر طول صف‌ها کاهش پیدا کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،مشکل تامین سوخت که مدت‌هاست در سیستان و بلوچستان خود نمایی می کند و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است، شهروندان خاشی را هم همچون سایر شهرهای استان کلافه کرده بود، به طوری که ساعت های زیادی را در انتظار برای تامین سوخت خودروی خود به سر می بر دند

با پیگیری های انجام شده در این خصوص از سوی مسئولان امر در خال حاضر شاهد کاهش صف های سوخت در روزهای اخیر در این شهرستان بودیم که موجب رضایت شهروندان قرار گرفته بود.

در این رابطه یکي از رانندگان به خبرنگار ما بیان کرد: در روزهای اخیر متاسفانه شلوغی صف های بنزین علاوه بر صرف زمان زیادی از وقت موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود.

این شهروند ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های مسئولان امر چند روزی است که دیگر شاهد ان صف های طولانی و زمان بر نیسیتم و طول صف های طولانی کاهش پیدا کرده است.

شهروند دیگری با ابراز رضایت از وضعیت کنونی جایگاه های عرضه سوخت خودرو در خاش گفت: در گذشته باید برای دریافت چند لیتر بنزین ساعت ها را در صف بودیم که خوشبختانه در حال حاضر این مشکل رفع شده است و قدری از طول صف ها کاهش پیدا کرده است.



خبرنگار ما برای بررسی راهکارهای حل معضل صف های طولانی به سراغ فرماندار خاش رفت، صاحب گل صالحی در گفتگو با ما بیان به تلاش و رسیدگی شبانه روزی توسط اکیپ ویژه از طرف فرمانداری اشاره کرد و بیان کرد: بعضی از جایگاه ها قبلا خیلی زیاد فعال نبودند ولی با پیگیری های انجام گرفته شده این مشکلات رفع شد.



وی اظهار کرد: در سهمیه بندی بنزین نیز اقدامات خوبی انجام گرفته که سقف استفاده از بنزین در سطح شهرستان مشخص شده و در روز به‌مقدار میزان تعیین شده بنزین ارائه خواهد شد.



وی افزود: یکی از مشکلات عدیده ای که با آن مواجه بودیم اجاره کارت ها بود که بسیاری از معضلات و مشکلات کمبود سوخت به این مشکل مربوط میشد لذا فرماندار و کادر اجرایی با اقدامی مؤثر و نصب دوربین های پلاک خوان در تمامی جایگاه ها که منجر به شناسایی متخلفین میشود و به تبع برخورد باز دارنده انجام خواهد شد.



صالحی فرماندار خاش بیان کرد: با تشکیل اکیپ ویژه و نامحسوس توسط فرمانداری بصورت شبانه روزی در همه ی جایگاه ها و شناسایی موارد ضعف و تخلفات شاهد روز افزود کاهش طول صف های بنزین بوده که در چند روز گذشته شهروندان بدون معطلی موفق به سوختگیری وسایل نقلیه خود شده اند و امید است با همت و تلاش مسؤلین این روند ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452536

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452536/صف-های-بنزین-خاش-کوتاه

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir