۰
تداوم ارزش های اسلامی در گرو فرهنگ ایثار و شهادت؛

اعزام ۳۵ نیروی نخبه به سرزمین لاله های بهشتی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش گفت: دانش آموزان نخبه خاشی برای آشنایی با مناطق جنگی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق جنوب اعزام میشوند.
اعزام ۳۵ نیروی نخبه به سرزمین لاله های بهشتی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سرهنگ محرابیان معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار مااز اعزام ۳۵ دانش آموز نخبه به مناطق جنگی جنوب خبرداد و گفت: نسل جوان و دانش آموزان در زمان دفاع مقدس و جنگ نبوده از نزدیک جانفشانی و دلاوری های غیور مردان این سرزمین را ندیده لذا برای آشنایی و تبیین ارزش های انقلاب دانش آموزان به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

محرابیان تصریح کرد: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برای ملتی که تازه انقلاب کرده بودند باعث شد کشور و ملت ما ضررات و ویرانی های زیادی متحمل شوند ولی با مقاومت و ایستادگی مردم حق بر باطل پیروز شد.

وی افزود: دانش آموزان و جوانان بعنوان سرمایه های انسانی و آینده سازان این مملکت باید با فداکاری ها و ایثار رزمندگان و شهیدان دوران جنگ آشنا شوند.

مسؤل هماهنگی سپاه شهرستان خاش بیان کرد: با توجه به هجمه ها و نقشه های شوم دشمنان امروز تبیین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت مهم برای همه می باشد چرا که این انقلاب با فداکاری و ایثار خون هزاران جوان به ثمر رسیده است.

وی به نقش دانش آموزان در دوران جنگ اشاره و عنوان کرد: دانش آموزان در دفاع مقدس نقش مهمی داشته اند که با همکاری سایر اقشار و ایمان به خدا پشتیبانی و استقامت ملت توانستیم بر ابرقدرت های آن زمان پیروز شویم.

انتخای خبر/
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 452668
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *