تکریم ارباب رجوع اولویت اقدامات بازرسان؛

بررسی بیش از ۲ هزار مورد شکایت مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان

21 اسفند 1401 ساعت 14:48

منصور عدل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۵۰ مورد شکایت مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفته است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مدیر بازرسی و نظارت بر بازار جهاد کشاورزی استان گفت:  در راستای حل مشکلات شهروندان و رسیدگی به آنها ۱۳۰۵ مورد شکایت مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و ۷۴۵ مورد با مراجعه حضوری به همکاران اعلام وصول شده است.

منصور عدل اظهار کرد: در جهت تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات اکیپ های بازرسی جهاد کشاورزی در کمترین زمان نسبت به بررسی و راستی آزمایی شکایات مردمی اقدام نموده و نتیجه را در سامانه سیمبا ثبت می نمایند.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۴۲ پرونده با مبلغ ریالی ۳۹۲۷میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال ارسال گردیده است.

وی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از افزایش کاذب قیمت محصولات کنترل قمیت ها در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان با شدت عمل بیشتری انجام خواهد گرفت.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452732

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452732/بررسی-بیش-۲-هزار-مورد-شکایت-مردمی-حوزه-بازرسی-نظارت-بازار-جهاد-کشاورزی-استان-سیستان-وبلوچستان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir