تکریم ارباب رجوع اولویت اقدامات بازرسان؛
بررسی بیش از ۲ هزار مورد شکایت مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان
21 اسفند 1401 ساعت 14:48
منصور عدل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۵۰ مورد شکایت مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مدیر بازرسی و نظارت بر بازار جهاد کشاورزی استان گفت: در راستای حل مشکلات شهروندان و رسیدگی به آنها ۱۳۰۵ مورد شکایت مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و ۷۴۵ مورد با مراجعه حضوری به همکاران اعلام وصول شده است.
منصور عدل اظهار کرد: در جهت تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات اکیپ های بازرسی جهاد کشاورزی در کمترین زمان نسبت به بررسی و راستی آزمایی شکایات مردمی اقدام نموده و نتیجه را در سامانه سیمبا ثبت می نمایند.
وی افزود: در این راستا تعداد ۱۴۲ پرونده با مبلغ ریالی ۳۹۲۷میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال ارسال گردیده است.
وی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از افزایش کاذب قیمت محصولات کنترل قمیت ها در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان با شدت عمل بیشتری انجام خواهد گرفت.
انتهای خبر/
کد مطلب: 452732