معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش:

۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر در خاش برگزار می‌شود

31 ارديبهشت 1403 ساعت 13:00

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خاش گفت: در گرامیداشت سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر افزون بر ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه با همکاری ارگان‌های مختلف در نقاط شهری، روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا در می‌آید.



به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، فریبرز نیکبخت در نشست هماهنگی برنامه‌های حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول در خاش بیان کرد: سوم خرداد به‌واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به‌یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر با رشادت و جان‌فشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه‌ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

 وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس، افزود: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به‌خصوص بین نسل جوان، محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد.

نیکبخت در ادامه مطرح کرد: ۱۰۰ عنوان برنامه توسط کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان خاش برنامه‌ریزی‌شده است از جمله این برنامه‌ها تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، گل‌باران مزار مطهر شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، سخنرانی پیش‌کسوتان جبهه و جنگ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی، حضور پیش‌کسوتان جبهه و جنگ در مدارس، عصر شعر در حوزه دفاع مقدس، اعزام گروهای جهادی، صبحگاه مشترک، ویزیت رایگان بیماران، در این نشست برای سوم خرداد در شهرستان پیش‌بینی شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454027

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454027/۱۰۰-عنوان-ویژه-برنامه-حماسه-آزادسازی-خرمشهر-خاش-برگزار-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir