۰
برگزاری کارگروه پایش پزشک خانواده در خاش؛

نوآوری و بهبود خدمات در دستور کار

کارگروه پایش پزشکان، ماماها و نیروهای آزمایشگاهی شاغل در طرح پزشک خانواده شهرستان خاش و تفتان، سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۳ باهدف ارزیابی و بهبود خدمات ارائه شده در چارچوب قرارداد پزشک خانواده با حضور سرپرست مرکز بهداشت شهرستان و اعضای کارگروه برگزار شد.
نوآوری و بهبود خدمات در دستور کار
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، رضا بهرنگی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان در این جلسه بیان کرد: ما در پی اجرای استانداردهای بالاتری در ارائه خدمات بهداشتی هستیم و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، به دنبال ارتقا کیفیت درمان و دسترسی بهتر بیماران به خدمات پزشکی هستیم. هدف ما افزایش رضایتمندی جامعه و تقویت پایه‌های سلامت در منطقه است.
 
 سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان تصریح کرد: برگزاری این جلسات، کارگروه پایش بسیار حیاتی است تا ما به‌صورت دوره‌ای بتوانیم نتایج فعالیت‌هایمان را مورد ارزیابی قرار دهیم و با شناسایی به‌موقع مشکلات و چالش‌ها، به‌سرعت برای رفع آنها اقدام نماییم.

وی عنوان کرد: این دوره‌های ارزیابی به ما کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل کنیم که تمامی جنبه‌های خدمات ما بر اساس بالاترین استانداردهای ممکن ارائه می‌شود و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هیچ‌گونه کاستی در خدمات بهداشتی و درمانی وجود نداشته باشد و همچنین فرصتی برای بازخورد و مشورت با پایوران درمانی و مدیران بخش‌های مختلف فراهم می‌آورد که این خود بستری برای بهبود مداوم و ارتقای کیفیت کار ما است. همچنین، ما را قادر می‌سازد تا راهبُردها و برنامه‌های آتی خود را بر اساس داده‌های دقیق و عینی تنظیم کنیم و باتکیه‌بر شواهد علمی و تجربیات عملی، گام‌های محکم‌تری برای تحقق اهداف بلندمدتمان برداریم.
 
 جلسه با برنامه‌ریزی برای مراحل آتی توسعه طرح پزشک خانواده و تعیین اهداف جدید برای بهبود مستمر شرایط کاری و رفاه حال پزشکان و کارکنان بهداشتی به پایان رسید. این نشست، نه‌تنها به‌عنوان یک مرجع تصمیم‌گیری بلکه به‌عنوان یک نمونه برجسته از همکاری و هم‌افزایی در عرصه بهداشت و درمان مورد تقدیر واقع شد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 454129
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *