معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

18 تير 1403 ساعت 10:17

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ میزان یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۴۳ تن کالا در قالب ۶۸ هزار و ۵۲۴ سفر ناوگان باری جابه جا شده است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، تیمور باقری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در سه ماهه نخست سالجاری، میزان یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۴۳ تن کالا در این استان جابجا شده است که از این میزان جابجایی کالا ۸۹۰ هزار و ۹۷۲ تن کالا درون استانی و ۱۹۸ هزار و ۶۷۱ تن کالا نیز به مقصد برون استانی بوده است.

وی عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت را فرآورده های نفتی، سیمان و آرد عنوان کرد و ادامه داد: تعداد سه پایانه بار، ۷۷ شرکت حمل‌ونقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین جابجایی کالا در این مدت به ترتیب از شهرستان های زاهدان، خاش، زابل و سراوان رقم خورده است.

وی در پایان با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.


کد مطلب: 454151

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454151/جابجایی-بیش-یک-میلیون-تن-کالا-سیستان-بلوچستان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir