سرطایفه مرادزهی:

خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد

11 مرداد 1403 ساعت 12:04

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، را به مردم فلسطین و ایران اسلامی تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار عبدالعزیز مرادزهی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس، را دریافت کردیم، این ضایعه دردناک را به‌تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، به‌ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و با قاطعیت می‌دانیم که خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را به دنبال دارد.
 
 وی افزود: شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود.
 
 سر طایفه مردازهی تأکید کرد: یاد و خاطره رئیس‌دفتر سیاسی حماس همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات وی همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.
 
 وی گفت: بی‌شک، با شهادت «اسماعیل هنیه» راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک این شهید والامقام، عزم و اراده مردمان آزاداندیش را بیش‌ازپیش تقویت خواهد کرد.
انتهای خبر/


کد مطلب: 454217

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454217/خون-شهید-اسماعیل-هنیه-تقویت-جبهه-مقاومت-پی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir