فرماندار تفتان:

شهری زییا ساختنی می‌باشد بافتنی نیست

20 مرداد 1403 ساعت 8:00

فرماندار تفتان گفت: یکی از مطالبات به حق مردم داشتن یک شهر زیبا و آراسته است که تحقق آن نیازمند توجه شهرداری به این مسأله وهمکاری مردم هستیم.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان با بیان اینکه داشتن یک شهر زیبا و آراسته از مطالبات مردم است تصریح کرد: ضمن قدر دانی از تلاش‌ها و زحمات شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری، اظهار کرد: ضرورت دارد شهرداری نسبت ساماندهی مغاز‌های مسیر اصلی بلوار ورودی  وهمچنین زیباسازی ورودی و خروجی‌های شهر و نیز خیابان‌های اصلی آن اهتمام جدی داشته باشد و ارایه خدمات مناسب شهری که از مطالبات جدی و بحق شهروندان و مجموعه مدیریت شهرستان است را در دستور کار خود قرار دهد.


فرماندارتفتان افزود:شهرداری باید در انجام وظایف ذاتی خود شامل تأمین روشنایی معابر، جمع‌آوری زباله‌ها ساماندهی مغاز‌ها درست عمل کند و در گام دوم به سمت حل مشکلات و معضلات عمومی مردم در شهر حرکت کند.


وی عنوان کرد: از دهم شهریور باید خود را برای دور دوم سفر‌ها به شهرستان آماده کنیم.

شهنوازان خاطرنشان کرد: مشکل زباله به ویژه در ورودی شهر باید با تلاش شهرداری رفع شود و خواستاررفع مشکل آب‌های سطحی، ساماندهی وضعیت تبلیغات شهری، کنترل دست فروشان توسط شهرداری شد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به میراث فرهنگی غنی و کهن در این شهرستان باید مسئولان توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرستان تفتان داشته باشند.

وی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان تفتان در زمینه صنعت گردشگری، صنایع دستی، باغات و بوم گردی، این شهرستان دارای قابلیت جذب گردشگران است و باید تلاش کنیم تا این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.


شهنوازان گفت: در این راستا برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان، مسافرین وزوار بین راهی در این شهر، فرمانداری در کنار مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خواهد بود.


کد مطلب: 454232

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454232/شهری-زییا-ساختنی-می-باشد-بافتنی-نیست

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir