فرماندار خاش:

مدیران برای خدمت‌رسانی به مردم از ظرفیت‌های منطقه بهره گیرند

24 مرداد 1403 ساعت 14:46

فرماندار شهرستان خاش گفت: تا زمان استقرار دولت چهاردهم هیچ مدیری جابه‌جا نمی‌شود، بنابراین بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های منطقه برای خدمت‌رسانی به مردم باید موردتوجه باشد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی در نشست اعضای شورای اداری خاش بیان کرد: برای رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های مردم اقدامات ارزشمندی صورت‌گرفته، اما انتظار داریم، مدیران باقوت پای‌کار باشند و از حقوق مردم دفاع کنند.

 فرماندار خاش تصریح کرد: مدیران بدون وابستگی به حزب، گروه و جناحی بایستی صادقانه پای‌کار باشند و تا آخرین روز خدمت در دولت، تمام تلاش خود را برای رضایتمندی شهروندان به کار گیرند.

 صالحی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و ضرورت تعامل مدیران با رسانه‌ها تأکید کرد: مطالبه‌گری حق شهروندان بوده و در این راستا ضرورت دارد، فعالان رسانه‌ای برای حل مشکلات، کاستی و نارسایی‌ها را پیگیری کنند و مدیران نیز شفاف‌سازی کنند و برای قطع آب و برق اطلاع‌رسانی از قبل صورت گیرد و تجهیزات سرمایشی قطار هم در جهت ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم تأمین گردد.

 فرماندار خاش به اشاره به ورود زوار پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان به مقصد ایران و عراق گفت: باتوجه‌به اینکه زوار پاکستانی از مرز ریمدان به مقصد استان‌های داخلی و غربی کشور از شهرستان خاش نیز عبور می‌کنند، انتظار داریم اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی منطقه به‌مانند گذشته شاخصه مهمان‌نوازی و نوع‌دوستی خود را به نمایش گذاشته و با شایستگی از مهمانان استقبال و پذیرایی داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امام‌جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه موفقیت دولت، موفقیت همه ارکان جامعه بوده و تضعیف دولت از نگاه رهبری حرام است، بیان کرد: بهره‌گرفتن از ظرفیت‌ها، انجام کارهای جهادی، تعامل با ارکان نظام، رعایت اولویت‌ها، بی‌اعتنایی و ترتیب اثر ندادن به دو قطبی‌ها و تفکرات حزبی و جناحی، قدرشناسی توان داخلی و فعالیت و اثرگذاری در سیاست خارجی به موفقیت دولت کمک می‌کند.
 
مولوی عبدالستار حسین زهی امام‌جمعه اهل‌سنت خاش نیز عنوان کرد: صداقت در انجام کار صادقانه، امانت‌داری و عمل به تعهدات از ویژگی‌های مدیران موفق است و رسیدگی به مشکلات و معضلات عمومی و کاهش‌دادن دغدغه‌های مردمی در اولویت باشد.

 در این نشست مدیران ادارات آب، برق، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، شرکت نفت گزارشی در حوزه عملکردی خود ارائه دادند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454243

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454243/مدیران-خدمت-رسانی-مردم-ظرفیت-های-منطقه-بهره-گیرند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir