۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

توزیع هزار تن کالا ویژه طرح محرم و صفر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از هزار تن کالا در استان شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت گوساله منجمد ویژه ماه محرم و سفر بین هیات‌های مذهبی توزیع شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
توزیع هزار تن کالا ویژه طرح محرم و صفر
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، علیرضا دهمرده در جریان بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائرین پاکستانی اربعین حسینی در مرز ریمدان بیان کرد: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ تن کالای ویژه ایام محرم و صفر شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت منجمد اختصاص‌داده‌شده که بخش عمده این کالاها در ایام محرم توزیع می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
 
 وی افزود: ۳۰۰ تن کالا هم برای مواکب برون‌مرزی و مواکب داخلی ویژه اربعین حسینی در نظر گرفته شده که با هماهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات استان در حال توزیع است و تا بازگشت زائرین اربعین ادامه خواهد داشت.
 
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این سازمان علاوه بر پاسخگویی تمام‌وقت برای تأمین کالا در ایام تعطیل، فروشگاه‌های کشیک را تعیین کرده و به‌منظور تأمین نان مواکب سهمیه آرد ویژه به آنها اختصاص داده است.
 
 وی ادامه داد: در راستای خدمت به زائرین پاکستانی اربعین حسینی کارکنان این سازمان و ادارات وابسته به طور خودجوش با جمع‌آوری نذورات همکاران، تشکل‌ها و بهره‌برداران بخش کشاورزی در سه‌نقطه در مرز میرجاوه، ریمدان و چابهار موکب راه‌اندازی و شبانه‌روزی با وعده‌های غذایی گرم شام و ناهار و صبحانه، میان‌وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌های سردوگرم به استقبال زوار حسینی این کشور رفته‌اند.
 
 علیرضا دهمرده گفت: روزانه ۲۵ تا ۳۰ نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات وابسته در مرزها به مهمانان اباعبدالله الحسین در حال خدمات‌رسانی هستند.
 
انتهای خبر/
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 454257
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *