فرماندار خاش:

وفاق و همدلی، رمز اقتدار میهن اسلامی است

1 شهريور 1403 ساعت 20:15

فرماندار شهرستان خاش گفت: وفاق، همدلی، یکسان‌نگری، تلاش برای کاهش‌دادن اختلافات سلیقه‌ای، اجرای منویات مقام معظم رهبری و گام برداشتن برای توسعه همه‌جانبه کشور از رمزهای مهم اقتدار میهن اسلامی است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه دولت و خدمت، پاسداشت هفته دولت و تجلیل از خدمات ارزشمند دولتمردان به مردم و نیز تبریک به مناسبت شکل‌گیری دولت وفاق ملی به ریاست مسعود پزشکیان بیان کرد: حضور و همراهی ملت همیشه در صحنه، نمایندگان مردم در مجلس، رأی اعتماد مجلس به تمام وزیران دولت چهاردهم نشان‌دهنده، تحولات شگرف در کشور بوده که این موضوع در عرصه‌های داخلی، خارجی و بین‌المللی می‌تواند، ابهت و عظمت نظام اسلامی را به دنیا نشان دهد.

فرماندار خاش اظهار کرد: همراهی دولت با اهداف مدنظر مقام معظم رهبری و نگاه وحدت‌آفرین مجلس و سایر ارکان نظام در کنار حمایت‌های بی‌دریغ ملت همیشه در صحنه، گره‌گشا در امور بوده و تأثیرگذاری کشورمان در حل معادلات جهانی و منطقه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

صالحی ادامه داد: فعالیت دولت در آغازین روزهای گرامیداشت هفته دولت، نویددهنده، جنب‌وجوش و پویایی دولت چهاردهم دارد که با تشکیل کابینه به‌صورت رسمی زمام امور را به دست گرفته و باقوت و اقتدار به صحنه خدمت آمده‌اند.

 وی عنوان کرد: دولت چهاردهم، دولتی برآمده از خواست و اراده ملت بوده و نخبگان جامعه برای رفع مشکلات و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای و خدمات‌رسانی به مردم گرد هم آمده و هم اینک تمام نگاه‌ها بر این بوده که دولت به شعارهای داده شده، جامه عمل بپوشاند و اقتدار و عظمت ایران سربلند را به دنیا نشان دهد.

انتهای خبر/
 
 


کد مطلب: 454267

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454267/وفاق-همدلی-رمز-اقتدار-میهن-اسلامی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir