بخشدار پشتکوه خاش مطرح کرد:

بهره‌برداری از ۱۰ طرح پشتکوه خاش در هفته دولت

7 شهريور 1403 ساعت 16:00

بخشدار پشتکوه خاش گفت: ۱۰ طرح آموزشی، کشاورزی و دامداری گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون عمرانی فرمانداری، جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف این بخش افتتاح شد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صدیق رحمت زهی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بخشدار پشتکوه خاش عنوان کرد: سه فضای آموزشی با ۲۵ میلیارد ریال هزینه، یک طرح پرورش مرغ گوشتی ۳۰ هزارقطعه‌ای با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار، سه طرح آب‌وخاک با ۱۶ میلیارد ریال هزینه و سه طرح برق‌رسانی با هفت میلیارد ریال طرح‌های افتتاحی امروز ویژه هفته دولت در بخش پشتکوه خاش بودند.

معاون عمرانی فرمانداری خاش نیز افزود: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای انجام دیدارهای مردمی و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی با دیدارهای مردمی و نشست‌های پرسش‌وپاسخ می‌توانند برای حل مشکلات در حد توان خود تدبیر کنند.

مهدی عیدوزهی افزود: در هفته دولت امسال ۵۸ طرح مختلف با اعتباری افزون بر یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های معادن، آب‌وخاک و حمایت دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: نگاه ویژه دولت به مناطق محروم، اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام قطعاً ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای منطقه را به دنبال دارد.


انتهای خبر/


کد مطلب: 454272

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454272/بهره-برداری-۱۰-طرح-پشتکوه-خاش-هفته-دولت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir