امام‌جمعه خاش مطرح کرد:

حمایت ظالمان دلیل ادامه جنایات در فلسطین

23 شهريور 1403 ساعت 13:19

امام‌جمعه خاش گفت: به‌واسطه حمایت ستمگران و ظالمان عالم که تمامی سازمان‌های دنیا در مقابل رژیم صهیونیستی مستأصل شده‌اند.


 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌رضا دهقان بیان کرد: امروز سالروز ولادت امام‌زمان است امام بزرگوار در فرمایشات متعدد می‌فرماید من مایه امنیت و آرامش اهل زمین هستم همان‌گونه که ستارگان مایه ایمنی اهل آسمان هستند .
 
 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: یازده ماه است که هر شب و روز مردم مظلوم غزه توسط رژیم منحوس صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شود و هر روز جنایت می‌کند و به مردمی که در سرزمین مادری خود زندگی می‌کند ظلم و تجاوزگری می‌کند. 
  
 وی افزود: در سال ۶۱ قتل‌عام فلسطینیان در اردوگاه‌های صهیونیست‌ها را شاهد بودیم که ظرف سه روز حداقل سه هزار و پانصد نفر را به خاک و خون کشیدند امروز خانه‌ها و مساجد را بر سر مردم خراب می‌کنند بیش از چهل و یک هزار شهید نتیجه جنایات اخیر آن‌هاست و به‌واسطه محدودیت‌هایی که ایجاد کرده‌اند بازماندگان در خطر قحطی و گرسنگی قرار گرفته‌اند .
 
خطیب نمازجمعه خاش عنوان کرد: به‌واسطه حمایت ستمگران و ظالمان عالم که تمامی سازمان‌های دنیا در مقابلشان مستأصل شده‌اند هر چه قطعنامه صادر می‌شود توجهی نمی‌کنند و به جنایات خود ادامه می‌دهند در این عرصه بسیار برای ظهور دعا کنیم. 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان اذعان کرد: امیدواریم که شاهد نابودی و نیستی این جنایت‌کاران باشیم کشورهای اسلامی باید با وحدت و اتحاد و قدرت بیشتر این جرثومه فساد را که معمار کبیر انقلاب فرمودند غدهٔ سرطانی است را باید سازوکارها و محدودیت‌هایی را ایجاد کنند تا این رژیم منحوس در مقابل خواسته‌های مردم فلسطین تسلیم شود و این جنگ خانمان‌سوز به اتمام برسد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان افزود: مردم مظلوم فلسطین سالیان سال است که در تنگنا قرار دارند در سال ۱۹۷۰ قتل عامی در فلسطین در مرز اردن رخ داد که در آنجا نیز بیش از سه هزار و پانصد نفر جان خود را از دست دادند امیدواریم کشورهای اسلامی متوجه باشند که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه کیان مسلمانان هستند و به دلیل همین تفرقه‌ها هستند که بر برخی کشورهای اسلامی سوارند. 
 
 امام‌جمعه خاش خاطرنشان کرد: امروزه تفرقه بین مسلمانان دلیل اصلی رنج جوامع اسلامی است و باید به آن توجه شود خداوند در قران به همه مسلمین تذکر می‌دهد که همه باید از خدا و رسول خدا اطاعت کنند و نزاع نکنید که عزت شما از بین می‌رود، برخی انسان‌های جاهل و متعصب که تحت‌تأثیر سازمان‌های جاسوسی قرار می‌گیرد و به اقدامات تروریستی می‌پردازند . 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان تصریح کرد: دیروز شاهد ترور ناجوانمردانه سربازان کشور بودیم با این ترور ها به کجا می‌رسند مگر غیر از این است که خانواده‌ها را داغدار می‌کنند و فرزندان همین میهن اسلامی هستند باید مراقب باشیم تحت تاثیر توطئه‌های دشمن قرار نگیریم. 
 
 وی افزود: ریش‌سفیدان و علمای دین چه می‌کنند این اقدامات هرگز بر ما سودی نخواهند داشت شورای تأمین و شورای امنیت ملی چه می‌کنند هم مرز باید به‌خوبی و با جدیت واپایش شود و هم در مقابل ابن سلاح‌های غیرمجاز و سارقان مسلح باید ایستاد .

 امام‌جمعه خاش بیان کرد: اگر با این افراد برخورد نشود این جنایات و تفرقه‌ها ادامه خواهند داشت باید با جدیت در مقابل این تروریست‌ها و جنایت‌کاران ایستاد .
 
 وی در ادامه گفت: هفته وحدت فرصتی است که امام در زمانی که در تبعید بودند آن را نام‌گذاری کردند و باید این فرصت را مغتنم بشماریم و باقوت از این اصل مراقبت کنیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454299

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454299/حمایت-ظالمان-دلیل-ادامه-جنایات-فلسطین

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir