معاون سیاسی فرمانداری تفتان خبر داد:

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی حضور در نمایشگاه روستائیان و عشایر استان در منطقه آزاد چابهار در تفتان برگزار شد

18 شهريور 1403 ساعت 10:24

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تفتان از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در ۲۴ شهریورماه سال جاری در منطقه آزاد چابهار خبر داد، منتخبین این جشنواره در بخش‌های مختلف هم‌زمان با برگزاری آیین اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اسحاق ذورقی ژاله معاون فرمانداری تفتان در این جلسه با بیان اینکه بخش عمده‌ای از عشایر استان در شهرستان تفتان مستقر هستند، اظهار داشت: عشایر به‌عنوان یکی از اقشار مولد در تولید محصولات مختلف در خودکفایی کشور سهم بسزایی دارند و این قشر نیازمند توجه ویژه در بخش‌های مختلف فرهنگی هستند.
 
 وی افزود: معتقد هستم که اگر در روستاها کار اقتصادی صورت نگیرد و محصولات به فروش نرسد شاید ساخت‌وساز در روستاها چندان مؤثر نباشد و شاهد خالی‌شدن روستاها از ساکنین خواهیم بود، فعال‌سازی اقتصاد روستاها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است که پیداکردن بازار برای محصولات روستایی مهم‌ترین راه آن است.

 ذورقی ژاله افزود: زندگی روستایی جاذبه خاصی برای مردم دارد و در این غرفه‌ها جاذبه‌های زندگی روستایی به نمایش گذاشته شود؛ بنابراین نمایشگاه روستایی ــ عشایری طبق اعلام نمایشگاه بین‌الملل، یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌ها در طول سال است پس مدیران، شوراها، دهیاران، بخشداران نهایت همکاری را داشته باشند تا شهرستان تفتان بتواند در این نمایشگاه بدرخشد و باهمت جهادی مدیران رتبه نخست را کسب کند. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 454302

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454302/جلسه-برنامه-ریزی-هماهنگی-حضور-نمایشگاه-روستائیان-عشایر-استان-منطقه-آزاد-چابهار-تفتان-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir