جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان تفتان تشکیل شد

24 شهريور 1403 ساعت 14:00

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش قدرت مسلمانان به جهانیان است.


به گزارش پایگه خبری تفتان ما، اسحاق ذورقی ژاله معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی فرمانداری شهرستان تفتان روز یکشنبه در این جلسه بیان کرد: میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش‌ازپیش مسلمانان و بر افراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت‌کننده وحدت در بین مسلمانان است.
 
 وی هفته وحدت و مناسبات ماه ربیع‌الاول بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان برای هرچه مطلوب‌تر برگزارکردن برنامه‌ها در این هفته بیان نمود.
 
 ذورقی ژاله اضافه کرد: برگزاری باشکوه آیین‌های هفته وحدت و حضور اقشار مختلف مردم نشان‌دهنده اتحاد و یکپارچگی مردم و مایه ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است.
 
 در ادامه این جلسه که به‌منظور ایجاد هماهنگی و برگزاری هفته وحدت تشکیل شده بود مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه نظرات خود را اعلام و برای اجرایی آن اعلام آمادگی کردند.
 
 فضل‌الله کردی مدیر جهاد کشاورزی افزود: نبی مکرم اسلام (ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تأکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین و حضور و مشارکت تمامی اقشار اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان اسلامی است.

 وی گفت: میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش‌ازپیش مسلمانان و بر افراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت‌کننده وحدت در بین مسلمانان است.

 دوازدهم تا هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به روایت اهل‌تسنن و تشیع بوده که در تقویم کشور، هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454303

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454303/جلسه-هماهنگی-برنامه-ریزی-گرامیداشت-هفته-وحدت-شهرستان-تفتان-تشکیل

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir