نشست کارگروه ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه شهرستان تفتان برگزار شد

25 شهريور 1403 ساعت 6:00

باهدف تصمیم‌گیری در خصوص اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در مراکز خصوصی، دست‌فروشان در شهرستان این کارگروه به‌صورت فوریت تشکیل جلسه داده است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حمید شهنوازی مسئول نماینده اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان تفتان به تشریح و تبیین عملکرد این ارگان پرداخت و بیان کرد: نمایندگی امور اتباع و مهاجرین خارجی خاش و تفتان آمادگی کامل در انتقال اتباع دستگیر شده به مرکز استان را دارد.

 مسئول نماینده اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان تفتان افزود: سلسله جلسات منظم کارگروه و عمل به رویه‌ها و قوانین ارسالی از سوی وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان و تعامل و هماهنگی اعضای کارگروه با معتمدین، متنفذان، شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرداری شهر نوک‌آباد و دهیاران سطح بخش‌های تابعه جهت هم‌افزایی و همراه‌سازی اجتماعی شهروندان شهرستان تفتان در ساماندهی اتباع خارجی در چارچوب قانون؛ همراه با رعایت کرامت، شئون انسانی و اسلامی نظام مقدس اسلامی ایران باید مدام صورت گیرد.

شهنوازی همچنین بر افزایش نظارت و برخورد با اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی در صنوف مختلف در سطح شهرستان را حائز اهمیت دانسته و به‌صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
 هوشنگ ریگی مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز با ذکر مصوباتی به‌صورت گروهی تصریح کرد: کارگروه جمع‌آوری اتباع خارجی از سطح واحدهایی کارگری صنوف و خبازی‌های شهرستان جایگزین نیروی انسانی ایرانی در بحث کلی اتباع نیروی اتباع شاغل در بخش کشاورزی و دامداری از طریق مدیریت جهاد شهرستان پیگیری و هر هفته یک گشت مشترک از طریق اداره اتباع و بهداشت، اداره کار (بازرسین) و نیروی انتظامی شهرستان تشکیل گردد. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 454306

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454306/نشست-کارگروه-ساماندهی-مهاجرین-اتباع-بیگانه-شهرستان-تفتان-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir