۰
بخشدار مرکزی تفتان:

صنایع‌دستی تفتان در جشنواره مونسون چابهار به نمایش گذاشته شد

بخشدار مرکزی تفتان گفت: صنایع‌دستی و هنر دست زنان و مردان بلوچ از این شهرستان در جشنواره مونسون چابهار به نمایش گذاشته شده است.
صنایع‌دستی تفتان در جشنواره مونسون چابهار به نمایش گذاشته شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نادر ابراهیمی بیان کرد: سیاه‌چادر شهرستان تفتان و غرفه توانمندی‌های روستائیان و عشایر شهرستان تفتان، بخش گوهرکوه در جهت عرضه محصولات روستایی روستا آباد در جشنواره تابستانه مونسون در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد چابهار برپا شده است.
 
بخشدار مرکزی تفتان تصریح کرد: معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرماندار چابهار، سفیر و کاردارهای کشور مالزی، هندوستان، اندونزی، پاکستان و برونئی از این جشنواره دیدن کردند.

ابراهیمی ادامه داد: این جشنواره به مناسبت هفته وحدت و با محوریت اقوام ایرانی و برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد در محل دائمی سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد از ۲۴ الی ۲۹ شهریورماه (ساعت ۱۶ لغایت ۲۳) دایر است.
 
وی از تلاش و فعالیت‌های بی‌وقفه بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان تفتان در برپایی سیاه‌چادر و غرفه بخش گوهرکوه، نازیل و مرکزی در به نمایش گذاشتن کلیه ظرفیت‌های گردشگری، اثرهای تاریخی و محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی منطقه قدردانی کرد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 454308
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *