۰
رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان خبر داد:

اهدای ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر به محصلان بی‌بضاعت

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و حاشیه‌نشین زاهدان با همکاری گروه جهادی شهید حاج‌قاسم میرحسینی خبر داد.
اهدای ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر به محصلان بی‌بضاعت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط‌عمومی پیام‌نور سیستان و بلوچستان، ابوالفضل توسلی ضمن تبریک ایام ربیع‌الاول و میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص)، افزود: در آستانه بازگشایی مدارس، گروه جهادی شهید حاج‌قاسم میرحسینی دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان با همکاری سایر ادارات، شناسایی دقیق نیازمندان و حفظ کرامت آن‌ها را مبنی بر اهدای بسته‌های تحصیلی شامل لوازم‌التحریر در دستور کار قرارداد.
 
 وی ادامه داد: این اقدام ارزشمند به همت دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان، بسیج سازندگی استان، ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)، ناحیه بسیج دانشجویی استان و با کمک خانه احسان محله قاسم‌آباد و باهدف کمک به خانواده‌های نیازمند حاشیه‌نشین شهر زاهدان برای تحصیل بهتر فرزندانشان، صورت‌گرفته است.
 
 رئیس دانشگاه پیام‌نور ادامه داد: در این زمینه، به‌صورت نمادین از بین ۷۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت شناسایی شده، باتوجه‌به شرایط، ۲۰۰ نفر با حضور در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور مرکز استان بسته لوازم‌التحریر خود را دریافت کردند.
 
 توسلی ارزش هر بسته را ۱۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تمامی هدایای توزیع شده به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از نوع کالای ایرانی بوده تا از این طریق علاوه بر رونق تولید، به اشتغال افراد نیز کمک شده باشد.
 
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 454327
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *