مدیر آموزش پرورش خاش:

حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها از پویایی و نشاط اجتماعی، فرهنگی و آموزشی حکایت دارد

1 مهر 1403 ساعت 9:20

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خاش گفت: در سال تحصیلی جاری حدود ۳۹ هزار دانش‌آموز در حدود ۳۳۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل بوده و افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ فرهنگی کارآموزش آنها را بر عهده دارند.


 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالوهاب شهنواز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مراسم زنگ مهر بیان کرد: تقارن این دو مناسبت مهم و هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم ص، اهمیت این موضوعات را یادآوری می‌کند و همگان در تداوم راه شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

 صاحب گل صالحی فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان خاش گفت: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها از پویایی و نشاط اجتماعی، فرهنگی و آموزشی حکایت دارد و ان‌شاءالله با حمایت‌های دولت و خانواده‌ها شاهد درخشش علمی فرزندان این آب‌وخاک در این عرصه باشیم.
 وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های اسلامی، انقلابی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در شرایط دشوار هشت سال جنگ تحمیلی است.
 صالحی بیان کرد: عزت، سربلندی، شکوه و عظمت اسلام و انقلاب را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 454334

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454334/حضور-دانش-آموزان-دانشجویان-مدارس-دانشگاه-ها-پویایی-نشاط-اجتماعی-فرهنگی-آموزشی-حکایت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir