دبیر کارگروه تخصصی تقریب مذاهب:

مقام زن، هدف حمله دشمنان

3 مهر 1403 ساعت 17:34

دبیر کارگروه تخصصی تقریب مذاهب گفت: ما در جنگ تمام‌عیاری قرار داریم که مقام زن را هدف قرار داده و باطل‌کننده آن حفظشان خانواده و زن است


 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مسیب داوری دبیر کارگروه تخصصی تقریب مذاهب دانش در همایش تقریب دانشگاه آزاد خاش بیان کرد: در قران جایگاهی بسیار راهبُردی برای بانوان قرار داده شده مأموریت بانوان یک مأموریت تأثیرگذار و تمدن‌ساز است تمدن‌سازی به معنای ساختن تمدن اسلامی و نبوی برای احیا سنت پیامبر است که این مأموریت بر دوش بانوان قرار دارد. 
 
 وی بیان کرد: مسلماً وظیفه تشکر از بانوان را داریم که این بزرگواران باعث شدند شجره طیبه اسلام با این شدت پیشرفت کند.
 
داوری افزود: امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا در جلسات اخیر اعلام کرده‌اند اگر جمهوری اسلامی همین‌گونه حرکت کند تا سال ۲۰۳۰ دین اول اروپا اسلام است. 
 
 دبیر کارگروه تخصصی تقریب مذاهب تصریح کرد: دشمن‌روی عنصر اصلی اسلامی یعنی خانواده و بانوان به انحراف کشیده شود در اسلام زنان و مادران مربیان فرهنگ‌ساز هستند.
 
 وی عنوان کرد: ما الان در جنگ‌شناختی و معرفتی هستیم جنگ ترکیبی تمام‌عیار که تمامیت مقام زن را نشانه رفته است و باطل‌السحر این جنگ حفظ و بقای جایگاه زن است و وظیفه ما صیانت از خانواده است و اولویت است .
 
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تربیت نسل سازندگی زنان است امروز زنان و مردان شیعه و سنی با یکدیگر مشارکت می‌کنند و به‌خاطر همین وحدت و انسجام است که دشمن آن را هدف گرفته است.
 
 وی بیان کرد: مقام معظم رهبری دو ملاقات خصوصی با فعالان وحدت در کشور و جهان داشتند که این به معنای نشست‌وبرخاست علمی و هم‌افزایی است .
 
 داوری عنوان کرد: اگر امروز نبی اکرم حضور داشتند و اگر افتخار یاری ایشان را داشتیم حضرت از ما چه می‌خواست پیامبر فرمودند پیامبر پرورش‌یافته تربیت الهی است هیچ ذره سخنی از ایشان نیست که ریشه در وحی نداشته باشد.
 
 وی تصریح کرد: خیلی از ادیان هستند که هیچ الگویی نداشتند؛ اما اسلام برای همه اطراف و زمانه‌ها تمثیل دارد.

انتهای خبر/
 
 


کد مطلب: 454339

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454339/مقام-زن-هدف-حمله-دشمنان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir