هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان دانشکده صنعت و معدن خاش با خانواده شهید میرکازهی

4 مهر 1403 ساعت 10:50

هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس رئیس و کارکنان دانشکده صنعت و معدن خاش با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج دانشجویی خاش ضمن غبارروبی مزار شهید نادر میرکازهی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حسن صالح رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش در این دیدار بیان کرد: شهدای عزیز پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و باید راه آنها تداوم‌یافته و به خانواده صبور شهدا، همواره ادای احترام کرد.

 صالح دیدار مسئولان با خانواده شهدا را مایه افتخار دانست و افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش ادامه داد امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل در منطقه برخوردار است؛ بنابراین تمامی مردم و مسئولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند

تمندانی رئیس بنیاد شهید خاش نیز در این دیدار عنوان کرد: خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

تمندانی افزود: شهدای انقلاب اسلامی با جان‌فشانی و نقش‌آفرینی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و تکریم و احترام به خانواده شهدا ادای دین به خون شهداست.
 هم‌زمان با پنجمین روز هفته دفاع مقدس به همت امور فرهنگی دانشکده صنعت و معدن ایستگاه صلواتی لاله های گلگون در محل این دانشکده برپا شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454343

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454343/دیدار-دانشگاهیان-دانشکده-صنعت-معدن-خاش-خانواده-شهید-میرکازهی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir