سید مقاومت؛

سیدحسن نصرالله ادامه‌دهنده راه رهبران مقاومت بود

8 مهر 1403 ساعت 7:00

شهید سیدحسن نصرالله، ادامه‌دهنده راه درخشان رهبران برجسته مقاومت همچون شهید سید عباس موسوی بود.


به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» سین حسن نصرالله از تبار طلایه‌داران راستین مجاهدان فی‌سبیل‌الله بود که عمر بابرکت خود را در راه مبارزه و جهاد در مقابل جبهه شیاطین و دشمنان و در حمایت و دفاع از مظلومان در لبنان و فلسطین در برابر استکبار جهانی و شجره خبیثه صهیونیسم صرف کرد و در این راه نورانی، به دست شقی‌ترین دشمنان انسانیت به خیل شهدای پرافتخار دفاع از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز پیوست.
 
 شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله، ادامه‌دهنده راه درخشان رهبران برجسته مقاومت همچون شهید سید عباس موسوی بود و ذکاوت و هوش سرشار همراه با شجاعت و شهامت، او را به رهبری بصیر و مبارزی دلیر و شجاع مبدل ساخت که هر سخن و عمل او لرزه بر خانه عنکبوتی باند جنایت‌کار صهیونیست می‌انداخت و کام ملت‌های مسلمان و آزاده جهان را با شکست‌های مکرر اشغالگران صهیونیست -از اخراج و عقب‌نشینی ذلیلانه آنان از جنوب لبنان تا ناکامی مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه شیرین ساخت و توطئه دشمنان امت اسلامی به‌منظور تغییر نقشه منطقه غرب آسیا را به هم ریخت و جبهه مقاومت در برابر جبهه صهیونیسم و استکبار جهانی را جانی تازه بخشید و مایه افتخار جهان اسلام شد.
 
 بدیهی است تبعات و پیامدهای این اقدام تروریستی وحشیانه، متوجه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و حامیان آن و در رأس آنها رژیم آمریکا است.
 
 با شهادت سید حسن نصرالله، تمامی مبارزانی که برای آزادی سرزمین و حفظ حاکمیت و استقلال کشورشان می‌جنگند، یکی از نمادهای بزرگ مقاومت را ازدست‌داده‌اند. نصرالله که همواره در حمایت از ملت فلسطین پیشتاز بود، به جمع شهدای مقاومت پیوست و نامش در کنار دیگر رهبران شهید مقاومت که دستاوردهای بزرگی در مسیر آزادی قدس به ثبت رسانده‌اند، جاودانه خواهد ماند.
 
 سید حسن نصرالله دشمنان را به‌زانو درآورد
 
 حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصرهامون بیان کرد: سید حسن نصرالله، باایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد. او با سخنان حکیمانه و مواضع قاطعانه‌اش، همواره الهام‌بخش جوانان و مبارزان بود و با رهبری هوشمندانه‌اش، توانست دشمنان را به‌زانو درآورد.
 
 وی افزود: شهادت مجاهد سرافراز، سید و سرور مقاومت، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از هرزمان وفادارش را به‌تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به‌ویژه مردم قهرمان لبنان و ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
 
 خون شهید نصرالله تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت
 
 حبیب‌الله دهمرده، نماینده سابق مردم حوزه سیستان در مجلس در گفتگو با عصرهامون بیان کرد: ️رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، روی به ترورهای هدفمند آورده است، غافل از اینکه بیشتر به رسوایی این رژیم جنایت‌کار و ضدبشری افزوده خواهد شد.
 
 وی افزود: دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب‌الله تا همیشه تاریخ زنده است.
 
  خون شهدای مقاومت درخت اسلام را تنومندتر کرد
 
 محمد سرگزی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصرهامون گفت: خون شهید نصرالله و دیگر شهدای مقاومت نهال حزب‌الله را به درختی تنومند تبدیل کرده است.
 
 وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر فاجعه‌ای دلخراش در لبنان به وجود آورد؛ بمباران ضاحیه بیروت که جان تعدادی از شهروندان غیرنظامی را گرفت و منجر به شهادت برادر و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گران‌قدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله (ره) و جمعی از فرماندهان حزب‌الله شد.
 
 سرگزی تصریح کرد: راه آن شهید سفرکرده و همچون برادران قبلی ایشان که نهال حزب‌الله را به درختی تنومند تبدیل کردند، ادامه خواهد داشت.
 
 خون شهید نصرالله دنیای اسلام را متحدتر می‌کند
 
 رحمدل بامری، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و دشمنان اسلام بدانند که پرچم اسلام بر زمین نخواهد ماند و قطعاً خون شهیدان سید حسن نصرالله، حاج‌قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه و جبهه مقاومت روزبه‌روز جوشان‌تر و دنیای اسلام متحد و یکپارچه‌تر می‌شود.
 
 وی افزود: سال‌ها مجاهدت و پایبندی و پیروی از اسلام و مقاومت در سطح منطقه سیدحسن نصرالله را به یک چهره نورانی، قوی، قابل‌اتکا و کم‌نظیر تبدیل کرده است.
 
 بامری خاطرنشان کرد: او در طول دوران عمر شریف خود شاهد شهادت هم‌زمان و رزمندگان زیادی بود؛ اما این علم و پرچم بر زمین نیفتاد؛ هر بار او با سخنان کوبنده خود لرزه بر اندام دشمن خبیث می‌انداخت.
 
 خون شهید نصرالله باعث اتحاد جهان اسلام خواهد شد
 
 فرهاد شهرکی، نماینده مردم حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله یک فاجعه بسیار عظیمی بود؛ قطعاً خون شهید سید حسن نصرالله باعث اتحاد بیشتری در بین جامعه اسلامی خواهد شد.
 
 وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا باعث شهادت سید حسن نصرالله شد و قطعاً پرچم حق‌طلبی و آزادگی و مبارزه با استکبار بر روی زمین نمی‌ماند.
 انتهای خبر/


کد مطلب: 454360

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454360/سیدحسن-نصرالله-ادامه-دهنده-راه-رهبران-مقاومت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir